Jump to content

Just cause

Rixxz
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja! Ladda ner demot, jag gillade det iallafall ^^

Du kommer inte att ångra dig. Men kom ihåg att laggar det är det för att din dator inte pallar med det. Inte spelet som har ADHD.

Haha du måste inte försvara spelet hela tiden :mellow: Om deras data är för trög och inte klarara av spelet så kan dom ändå tyckaatt spelet har ADHD.. Alla spel har brister! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja! Ladda ner demot, jag gillade det iallafall ^^

Haha du måste inte försvara spelet hela tiden :o Om deras data är för trög och inte klarara av spelet så kan dom ändå tyckaatt spelet har ADHD.. Alla spel har brister! :o

*dator. Och jaja det har sina brister. Men en del tror att det är spelet som är dåligt när det laggar på deras dator :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Provade demot på högsta grafik och allt gick fint. Har dock tröttnat på spelet. När man skjuter någon flyger dom upp i luften. Overkligt. Man tål alldeles för mycket. Det ''var inte'' ens fan inte ens någon bilfysik, bilarna var helt jävla lama. Samma med styrningen Fyfan. Sämre än TCNC's bilfysik. Sen om man slår någon ser det fan ut som om någon sköt med en hagelbrakare I facet på dem. Ser inget nöje i att spela spelet. Känns bara extremt överdrivet och orealistiskt.

Imponerande grafik I allafall!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, ok, Jag har ångrat mig... Just Cause är faktiskt inte bättre än Grand Theft Auto... Men det är jävligt nära till att

vara det. Saker som måste förbättras: Fysik Och intressantare story. Fixa detta och det kommer enligt mig rövknulla San andreas med hästlängd.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Just Cause och jag måste säga att jag också stör mig på vissa detaljer. Tex som någon nämde att om man slår någon så flyger han 3 meter bakåt på första slaget. Fan, jag vill ju ha en fight med knytnäva och sparkar som i GTA eller Bully. Sen fordonsfysiken, den suger. När man exempelvis hoppar och sedan landar så bromsas man upp av marken direkt. Jättefult.

Det enda roliga med spelet är egentligen att det är så stort och vackert. Ganska magiskt att flyga över öarna i solnedgången faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, ok, Jag har ångrat mig... Just Cause är faktiskt inte bättre än Grand Theft Auto... Men det är jävligt nära till att

vara det. Saker som måste förbättras: Fysik Och intressantare story. Fixa detta och det kommer enligt mig rövknulla San andreas med hästlängd.

Det menar du inte.

Du säger så bara för att det är en svensk tillverkare SPELET SUGER.

allt förutom att det är kul att flyga över öarna täcka av djungel med fallskärm eller åka moped i djunglarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det menar du inte.

Du säger så bara för att det är en svensk tillverkare SPELET SUGER.

allt förutom att det är kul att flyga över öarna täcka av djungel med fallskärm eller åka moped i djunglarna.

Han får väl tycka att det är kul om han vill.

Precis som du (antagligen) gillar Backstreetboys ( :whistling: ) ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

300pubcc_942174_0.jpg

You fucked me there ese :)

lol, This is SPAAAARTAAAAAAA!

Och vafan får inte jag tycka om det ifall jag vill? Inte för att vara elak, men det märks att du är ny här.

Tänk efter lite nästa gång innan du börjar dampa på någon tack. -_-

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor