Cyper Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Är det värt att ladda ner demot? Tänkte att det tar ju lite tid, och undrar om det är värt att slösa bort den på demot. Redigerad 28 oktober, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Är det värt att ladda ner demot? Tänkte att det tar ju lite tid, och undrar om det är värt att slösa bort den på demot. Du kommer inte att ångra dig. Men kom ihåg att laggar det är det för att din dator inte pallar med det. Inte spelet som har ADHD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja! Ladda ner demot, jag gillade det iallafall ^^ Du kommer inte att ångra dig. Men kom ihåg att laggar det är det för att din dator inte pallar med det. Inte spelet som har ADHD. Haha du måste inte försvara spelet hela tiden Om deras data är för trög och inte klarara av spelet så kan dom ändå tyckaatt spelet har ADHD.. Alla spel har brister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ja! Ladda ner demot, jag gillade det iallafall ^^ Haha du måste inte försvara spelet hela tiden Om deras data är för trög och inte klarara av spelet så kan dom ändå tyckaatt spelet har ADHD.. Alla spel har brister! *dator. Och jaja det har sina brister. Men en del tror att det är spelet som är dåligt när det laggar på deras dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 *dator. Och jaja det har sina brister. Men en del tror att det är spelet som är dåligt när det laggar på deras dator Ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Ofta? Det är en i min klass som är urkass på datorer och sa att oblivion var ett jävla skit spel. Han sa att han inte kunde fatta hur dom kan släppa ett spel som laggar så förbannat. (hans dator var skit kass förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Det är en i min klass som är urkass på datorer och sa att oblivion var ett jävla skit spel. Han sa att han inte kunde fatta hur dom kan släppa ett spel som laggar så förbannat. (hans dator var skit kass förstås) Ett väldigt buggit och dåligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Det är en i min klass som är urkass på datorer och sa att oblivion var ett jävla skit spel. Han sa att han inte kunde fatta hur dom kan släppa ett spel som laggar så förbannat. (hans dator var skit kass förstås) Men det här är ju ändå GTAsajten, tror att Cyprez vet varför spel hackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Men det här är ju ändå GTAsajten, tror att Cyprez vet varför spel hackar Mjo... Du har nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) Provade demot på högsta grafik och allt gick fint. Har dock tröttnat på spelet. När man skjuter någon flyger dom upp i luften. Overkligt. Man tål alldeles för mycket. Det ''var inte'' ens fan inte ens någon bilfysik, bilarna var helt jävla lama. Samma med styrningen Fyfan. Sämre än TCNC's bilfysik. Sen om man slår någon ser det fan ut som om någon sköt med en hagelbrakare I facet på dem. Ser inget nöje i att spela spelet. Känns bara extremt överdrivet och orealistiskt. Imponerande grafik I allafall! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9rjgpt18vbzo.png http://ww2.beffo.se/upload/pic~/oqqpjokijout.png Redigerad 29 oktober, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Ok, ok, Jag har ångrat mig... Just Cause är faktiskt inte bättre än Grand Theft Auto... Men det är jävligt nära till att vara det. Saker som måste förbättras: Fysik Och intressantare story. Fixa detta och det kommer enligt mig rövknulla San andreas med hästlängd. Redigerad 30 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Miljön är ju så...varierande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Jag har Just Cause och jag måste säga att jag också stör mig på vissa detaljer. Tex som någon nämde att om man slår någon så flyger han 3 meter bakåt på första slaget. Fan, jag vill ju ha en fight med knytnäva och sparkar som i GTA eller Bully. Sen fordonsfysiken, den suger. När man exempelvis hoppar och sedan landar så bromsas man upp av marken direkt. Jättefult. Det enda roliga med spelet är egentligen att det är så stort och vackert. Ganska magiskt att flyga över öarna i solnedgången faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Fick spelet idag ^^ Tyckte det var kul, lite brist på det mesta, men man kommer nog ha jävla kul med det! Och eftersom det inte finns något GTA till 360:n så var det också rätt kul med ett till free-roaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 30 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Fick spelet idag ^^ Tyckte det var kul, lite brist på det mesta, men man kommer nog ha jävla kul med det! Och eftersom det inte finns något GTA till 360:n så var det också rätt kul med ett till free-roaming. Gött! Ta över lite stor städer! Det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Kan man gå in I någon byggnad I spelet? Såg hela kartan, var extremt stor. Kan vändret ändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Ok, ok, Jag har ångrat mig... Just Cause är faktiskt inte bättre än Grand Theft Auto... Men det är jävligt nära till att vara det. Saker som måste förbättras: Fysik Och intressantare story. Fixa detta och det kommer enligt mig rövknulla San andreas med hästlängd. Det menar du inte. Du säger så bara för att det är en svensk tillverkare SPELET SUGER. allt förutom att det är kul att flyga över öarna täcka av djungel med fallskärm eller åka moped i djunglarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Det menar du inte. Du säger så bara för att det är en svensk tillverkare SPELET SUGER. allt förutom att det är kul att flyga över öarna täcka av djungel med fallskärm eller åka moped i djunglarna. Han får väl tycka att det är kul om han vill. Precis som du (antagligen) gillar Backstreetboys ( ) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Han får väl tycka att det är kul om han vill. Precis som du (antagligen) gillar Backstreetboys ( ) ... You fucked me there ese Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) You fucked me there ese lol, This is SPAAAARTAAAAAAA! Och vafan får inte jag tycka om det ifall jag vill? Inte för att vara elak, men det märks att du är ny här. Tänk efter lite nästa gång innan du börjar dampa på någon tack. Redigerad 31 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts