Renard Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 *Host* det finns ju *Host* andra *host* sätt att få *host* tag på det... *Host* jo min *host* dator är liksom *host* från *host* 1980-ta *host* let *host* Jag sjukskriver mig imorrn *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Ni menar alltså att jag är ensam om att tycka att Just cause är bättre än San andreas? jag är mobbad! hjälp! San Andreas är WAAAY bättre än Just Cause xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 grafiken är mycket bättre i just cause men, och det är skönt med "bahams" miljö men jag föredrar nog san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 grafiken är mycket bättre i just cause men, och det är skönt med "bahams" miljö men jag föredrar nog san andreas Det enda som gör Just Cause snyggt, är Motionblur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 24 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Finns något ställe o ladda ner Demot på? Sugen och testa =) Om du lovar att ge mig en kaka....ÄH! Skit samma! Här är en länk: http://www.nordicgamers.se/filarkiv/fil,161.html MEN LOVA ATT GE MIG EN KAKA DIN JÄVEL! Det enda jag tyckte var bra med san andreas var storyn. Efter att jag klarat ut den så tröttnade jag och avinstallerade det. Nu säger jag inte att alla som gillar SA är dumma i huvudet, nej nej. Men jag tycker inte det är särskilt kul.. men MTA är ganska skoj.. ajja tycker iallafall free-roam'andet I Just cause är grymmt mycket skönare. Flyga ett litet proppeller flygplan i skymningen samtidigt som man ser det enorma landskapet breda ut sig under sig... ahhh....*orgasm* Redigerad 24 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Känner att jag vill spy när man åker runt i en bil i Just Cause, dåligare känsla får man leta efter. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Känner att jag vill spy när man åker runt i en bil i Just Cause, dåligare känsla får man leta efter. Suck. Dålig känsla? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Dålig känsla? Vad menar du? Du kan ligga i 140km/h och svänga 90grader på 2 röda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Du kan ligga i 140km/h och svänga 90grader på 2 röda. Av just denna anledning så slutade ag spela Just cause. Suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Just cause är inte kul. Om man hoppar ner för en backe så blir det freefall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Av just denna anledning så slutade ag spela Just cause. Suck* Av just denna anledning köper jag inte ens skiten. Inget nöja att köra fordon då. Trailern på spelet säger allt. Jävla kedjespel. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Ni menar alltså att jag är ensam om att tycka att Just cause är bättre än San andreas? jag är mobbad! hjälp! Hitta dig en JustCousesajten då (i'm just fuckin with you for the cause) Tyckte spelet va sådär, njaa, hatar spel med fucked up bilstyrning! Edit: men för att svara på din fråga så antagligen ja! Redigerad 27 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Jag ute på en liten tur med min fyr-hjuling Syns kanske lite dåligt på bilden men, ni ser att dörren är öppen på lastbilen bakom? Det är ett gäng och jag "råkade" spränga en av deras bilar... Så dom är skit förbannade och skjuter på mig... Det är därför det är punka på vänster bakdäck Redigerad 28 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Skaffade spelet när det var nytt till ps2 men det sög aphårt, men nyligen skaffade jag det till datorn och det är ju faktiskt rätt kul, så jävla härliga uppdrag där man får spänga helt sjukt stora saker (nu har jag väl inte sagt för mycket ) humorn är också härlig, men som många påpekat är bilkänslan inte den bästa, men när man väl fått tag i lite snabbare saker är det sjukt härligt att sladda runt på leriga bersvägar eller sick-sacka mellan bilar på motorvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Skaffade spelet när det var nytt till ps2 men det sög aphårt, men nyligen skaffade jag det till datorn och det är ju faktiskt rätt kul, så jävla härliga uppdrag där man får spänga helt sjukt stora saker (nu har jag väl inte sagt för mycket ) humorn är också härlig, men som många påpekat är bilkänslan inte den bästa, men när man väl fått tag i lite snabbare saker är det sjukt härligt att sladda runt på leriga bersvägar eller sick-sacka mellan bilar på motorvägen Jag tänker EXAKT som du, kompis! Skaffade det ochså först till ps2, men det sög hårdare än ett svart hål!(Runt 19 FPS som HÖGST, grafik som ett nintendo 64 spel, och annat piss) Men så såg jag det till Xbox 360 och fick byta kalsonger (orgasm) Så tänkte jag, "Äh! jag ger det en chans och "skaffar" det till min dator. Och fastnade I det med en gång! Men man behöver ha en rätt så bra maskin för att kunna få det snyggt, mitt graffe kort är ett "Geforce 7600GT med 256 mb, och jag kör allt på högsta med runt 25 FPS (lite lagg får man allt klara) Redigerad 28 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Har bara spelat demot, gillade det ^^ Och så fick jag höra att min kusin hade det och ville sälja det för ynka 50 kr.. till 360 då'rå. Träffar han senare den här veckan.Så då får jag se om Just cause är något att ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Har bara spelat demot, gillade det ^^ Och så fick jag höra att min kusin hade det och ville sälja det för ynka 50 kr.. till 360 då'rå. Träffar han senare den här veckan.Så då får jag se om Just cause är något att ha! 50 SPÄNN! Köp det direkt! Sök på Youtube efter "Just cause xbox 360" Grafiken är såååå fett nice på Fläskbox 560! (Orgasm...Orgasm...Orgasm...) KÖÖÖÖÖÖÖÖP DEEEEET NUUUUUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Joo tack jag vet,det var på 360 jag körde demot, ja måndag eller tisdag så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 28 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Joo tack jag vet,det var på 360 jag körde demot, ja måndag eller tisdag så DU MENAR 560!?!?!?!??!?!?!? (dregel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 DU MENAR 560!?!?!?!??!?!?!? (dregel) Nej Sexbox 9048!!! ojojoj där fick jag allt till det. låter som värsta spacade sexleksaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts