Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) All diskussion om Just cause här. Just cause är ett freeroam spel (som GTA). Banan är enorm om man jämför med Grand theft auto san andreas. Grafiken är underbar. Du kan ta över allt från små fiskebyar till städer (Ditt gäng med rebbeler kommer finnas i dom, Ungefär som när Ditt Grooverstreet gäng håller till vid dina övertagna "Hoods" I san andreas. Redigerad 28 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Oftast brukar väl trådskaparen "vilja något" när han/hon gör en tråd. Känns som att du gör tråden "för-att-det-inte-fanns-en-men-jag-spelar-inte-Just-Cause". - Ehm..Är Just Cause roligt? Redigerad 23 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Ehm..Är Just Cause roligt? Tills man klarar ut storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Herr trådskapare har du ens spelet? PS: Jag pallade aldrig klara ut allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Klart som korvspad att jag har det! vafan skulle jag annars göra en tråd om det för? Och ja, jag tycker det är roligt. Mycket bra spel om man gillar free roaming och stunts. (som jag) Redigerad 23 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag körde demot, men det hackade så gräsligt att jag aldrig införskaffade hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag körde demot, men det hackade så gräsligt att jag aldrig införskaffade hela spelet. Men... det berodde väl på din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Körde också demot, ganska värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Klart som korvspad att jag har det! vafan skulle jag annars göra en tråd om det för? Och ja, jag tycker det är roligt. Mycket bra spel om man gillar free roaming och stunts. (som jag) Du kan kanske skriv lite om spelet i först posten. Om vad det handlar, vad som gör spelet bra osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Helt okej... tråkig story, värdelösa cut scenes men mycket frihet, många fordon och kul med stunting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Men... det berodde väl på din dator? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag tycker det är tråkigt. Visst är det fritt och så, men ack så tråkigt det är. Finns nog inget som intresserar mig i det spelet. Vapnerna är tråkiga, fordonen är tåkiga, och som någon sa; Cutscenes är kassa, även storyn. (Ursäkta om jag är lite negativ.) Köpte det till Xbox 360, lämnade in det dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag tycker det är tråkigt. Visst är det fritt och så, men ack så tråkigt det är. Finns nog inget som intresserar mig i det spelet. Vapnerna är tråkiga, fordonen är tåkiga, och som någon sa; Cutscenes är kassa, även storyn. (Ursäkta om jag är lite negativ.) Köpte det till Xbox 360, lämnade in det dagen efter. Ni menar alltså att jag är ensam om att tycka att Just cause är bättre än San andreas? jag är mobbad! hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Ni menar alltså att jag är ensam om att tycka att Just cause är bättre än San andreas? jag är mobbad! hjälp! Visst, det är lite småkul som man kan lira nån timme eller två, men det mäter definitivt inte upp mot SA. Så, du är mobbad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Ni menar alltså att jag är ensam om att tycka att Just cause är bättre än San andreas? jag är mobbad! hjälp! Jag tycker Just Cause var ganska bra... orkade inte spela ut storyn, tröttnade. Men det finns inte så mycket som går upp mot att flyga runt i skymmningen eller cruise:a runt i den stora staden på natten. Just Cause kommer dock inte ens i närheten av San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Finns något ställe o ladda ner Demot på? Sugen och testa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Synd att det inte verkar hålla i längden. Skulle gjärna vilja stunta lite. Men jag köper inte ett spel enbart för att stunta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Synd att det inte verkar hålla i längden. Skulle gjärna vilja stunta lite. Men jag köper inte ett spel enbart för att stunta. *Host* det finns ju *Host* andra *host* sätt att få *host* tag på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 *Host* det finns ju *Host* andra *host* sätt att få *host* tag på det... Gå hem till en kompis och spela det eftersom han köpte det för några månader men sen tröttnade och lät spelet damma någonstans i bokhyllan under alla böcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts