Rirre1 Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Hej, jag undrar fall någon snäll person här kan tänka sig ladda upp BankLkup.dat filen som befinner sig i ...\Rockstar Games\GTA San Andreas\audio\CONFIG till mig eftersom jag gjorde ett fel med den förut så just nu är tutan och back ljudet f*ckat. VÄLDIGT Mycket tacksam till personen som kan tänka sig göra de. Redigerad 22 oktober, 2007 av Rirre1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 BankLkup.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rirre1 Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Tack så mycket EDIT: Hmm... :S Verkar inte fungera. Kan du ladda upp ...GTA San Andreas\audio\SFX\GENRL.fil me? Redigerad 22 oktober, 2007 av Rirre1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Varsågod! Edit: Jag har inte rört den det minsta. Redigerad 22 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rirre1 Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) ok, bra de kan du ladda upp GENRL.fil me? (den tar 24MB så du bör nog ladda upp den på en webbserver, har du ingen så kan du ladda upp hära ftp://gast:7240@funwc3.mine.nu ) Redigerad 22 oktober, 2007 av Rirre1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts