Grisen_45 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 ... Bara mapparna... Inte allt annat.. som typ : maps , Audi ir något.. Eftersom mina har installerat på Windows.. så säg vad dem heter plz? Sen är det en annan grej.. har kollat på youtube att det finns gigantiska flygplan, vad får man tag i dem? Har sökt.. men venne .. Så ? Tack för ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Varför vill du veta mappnamnen, sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 ... Bara mapparna... Inte allt annat.. som typ : maps , Audi ir något.. Eftersom mina har installerat på Windows.. så säg vad dem heter plz? Sen är det en annan grej.. har kollat på youtube att det finns gigantiska flygplan, vad får man tag i dem? Har sökt.. men venne .. Så ? Tack för ...? Du vill ha alla namn på mappar i Gta sa mappen. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Du vill ha alla namn på mappar i Gta sa mappen. Varför? Jag förstår det som att han har råkat installera hela skiten direkt i C:\Windows\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 anim audio data models movies readMe text eax.dll ogg.dll stream.ini vorbis.dll vorbisfile.dll gta_sa.exe (MTA) cegui.log Där har du alla. angåede det stora flygplanet så finns det i en hangar på flygplatsen i las venturas. Du står bara utanför hangaren så öppnas den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts