darkjak Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Besides, det här är Sverige... vill man fira halloween, stick till USA Det är ungefär som att säga: Det här är Sverige. Vill man rösta på kommunisterna, stick till Nordkorea, eller: Vill man fira Ramadan, stick till mellanöstern... exemplen är oändliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Det är ungefär som att säga: Det här är Sverige. Vill man rösta på kommunisterna, stick till Nordkorea, eller: Vill man fira Ramadan, stick till mellanöstern... exemplen är oändliga. Han menade nog att firandet utav Halloween är väldigt mycket större och mer traditionsenligt i USA, och därför skulle jag gissa på att det är vanligare att man klär ut sig där än här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Då är vi två! Att äga en apdräkt har vari en av mina största drömmar sen jag såg Johnny Knoxville och gänget klä ut sig till "Night Monkeys. Kan tänka mig att det var det som inspirerade mig med. Älskar när de är pandor och åker skateboard också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts