Juster Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) När jag Ska kolla på en film i mediaplayer blir det bara svart och rött ( se Bild) Nån som vet vad som är fel? Edit: Jag har provar VLC nu också, det blir samma sak! jag har inte gjort några somhellst ändringar och det funkade igår! Redigerad 21 oktober, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 När jag Ska kolla på en film i mediaplayer blir det bara svart och rött ( se Bild) Nån som vet vad som är fel? Edit: Jag har provar VLC nu också, det blir samma sak! jag har inte gjort några somhellst ändringar och det funkade igår! Codec? Filmen = trasig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Codec? Filmen = trasig? Har provat flera DVD filmer nya och gammla, jag har Vart på stranden och hämtat samples som inte funkar heller! Codec ska vara det senaste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) sök på google efter SLD Codec Pack... Där har du codecs till varenda filformat... Redigerad 21 oktober, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 sök på google efter SLD Codec Pack... Där har du codecs till varenda filformat... Provade det, och det funkade! Vi får väll se hurlänge men Tack Iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Provade det, och det funkade! Vi får väll se hurlänge men Tack Iallafall! Hade också samma problem förut... Glad att jag kunde hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts