Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Hej. I mina cutscenes hackar bilden och hamnar långt före talet. De slutar innan jag hunnit höra en en tredjedel. Kan detta fixas på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Dålig dator? Försök dra ner inställningarna för grafik, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Dålig dator? Försök dra ner inställningarna för grafik, etc. Hjälper väl dig inte men, det där problemet har jag i LCS till PSP. MEH VAFAN! Varför quoatade jag dig henkibojj? aja skit samma. Redigerad 23 oktober, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Dålig dator? Försök dra ner inställningarna för grafik, etc. Nä. Jag har bra dator. Tack ändå! Har fixat sig av sig självt nu. Redigerad 24 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts