StellHell Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Aye, fick nys om denna för ett tag sedan. Ny fräsh PG-13 R-rated skräckrulle. Biopremiär 19:e Oktober i USA, så alla pirater borde hålla ett extra öga öppet för denna. PLOT: Varje år i Burrows, en stad i Alaska, så blir det solförmörkelse i 30 dagar. Dessa dagar brukar folk åka söderut. Just detta året stannar ett par kvar, vilket var ett väldigt dåligt val. Blodtörstiga vampyrer kommer och hälsar på, och gör livet surt för alla i staden. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0389722/ Trailer: http://www.sonypictures.com/movies/30daysofnight/vividas/ Hemsida: http://30daysofnight.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Verkar hur cool som helst. Skaffas omedelbart när den kommer. Edit: Är det inte snarare att natten där varar i 30 dagar eftersom det ligger såpass långt norr? Redigerad 21 oktober, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Verkar hur cool som helst. Skaffas omedelbart när den kommer. Edit: Är det inte snarare att natten där varar i 30 dagar eftersom det ligger såpass långt norr? Om solen inte lyser på 30 dagar, är det inte solförmörkelse då? Ställ inte dumma frågor om du inte vill ha dumma svar. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Om solen inte lyser på 30 dagar, är det inte solförmörkelse då? Ställ inte dumma frågor om du inte vill ha dumma svar. -.- "Solförmörkelse inträffar då månen passerar mellan jorden och solen, och dessa ligger i en rät linje". Jag antar att solen helt enkelt inte lyser där i 30 dagar, inte att det är solförmörkelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Förbaskat grym verkar den vara, fan vad jag hoppade till där i början av trailern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Verkar vara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 "Solförmörkelse inträffar då månen passerar mellan jorden och solen, och dessa ligger i en rät linje". Jag antar att solen helt enkelt inte lyser där i 30 dagar, inte att det är solförmörkelse. Men, försvinn! Kärring, du har inget här och göra. Jag sa, dum fråga, dumt svar. Staden ligger i det område som under vintern pga sitt geografiska läge inte får en gnutta sol under 30 dagar. Det ligger så pass nära jordens axel, att det tar 30 dagar för klotet att snurra för att solen ska komma fram till just den punkten. Så, gå och självdö nu för helvete. Du tittar inte äns på skräckfilm, fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Men, försvinn! Kärring, du har inget här och göra. Jag sa, dum fråga, dumt svar. Staden ligger i det område som under vintern pga sitt geografiska läge inte får en gnutta sol under 30 dagar. Det ligger så pass nära jordens axel, att det tar 30 dagar för klotet att snurra för att solen ska komma fram till just den punkten. Så, gå och självdö nu för helvete. Du tittar inte äns på skräckfilm, fitta. Someone's a bit grumpy.. again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Men, försvinn! Kärring, du har inget här och göra. Jag sa, dum fråga, dumt svar. Staden ligger i det område som under vintern pga sitt geografiska läge inte får en gnutta sol under 30 dagar. Det ligger så pass nära jordens axel, att det tar 30 dagar för klotet att snurra för att solen ska komma fram till just den punkten. Så, gå och självdö nu för helvete. Du tittar inte äns på skräckfilm, fitta. Kan inte vara nyttigt att bli sådär arg för att man hade fel. Jag diskuterar inte heller skräckfilm, vi pratade om solförmörkelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Om solen inte lyser på 30 dagar, är det inte solförmörkelse då? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 TS finns ute. Jag väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Låter ungefär som Frostbiten, fast mera seriöst. Blir säkert en rolig film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 TS finns ute. Jag väntar. Urk. http://img01.yeuxverts.net/_images_/img01.5/mx5di7.jq9pat.shr8k.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Urk. http://img01.yeuxverts.net/_images_/img01....q9pat.shr8k.png Inte värt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Såg en trailer igår. Verkar skitbra, ska absolut se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts