Remoob Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) F'låt om de finns en tråd men jag undrar om 2:an o 3:an är bra, jag såg 1:an för typ en halvtimma sen tyckte den var ganska bra. Är 2an o 3an lika bra? Redigerad 20 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Tvåan handlar om om Corleones uppväxt och är i mitt tycke ett mästerverk. Trean är sämre fast inte dålig, Michael ska hitta en efterträdare. Annars så är Gudfadern en av genom tidernas bästa trilogi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 20 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Tvåan handlar om om Corleones uppväxt och är i mitt tycke ett mästerverk. Trean är sämre fast inte dålig, Michael ska hitta en efterträdare. Annars så är Gudfadern en av genom tidernas bästa trilogi. Tvåan är före ettan?? det utspelar sig när den gamla killen levde?? eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Tvåan är före ettan?? det utspelar sig när den gamla killen levde?? eller Ja, Don Vito Corleone ("bossen") alltså, han som tog över i ettan är Vitos son Michael Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 20 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Ja, Don Vito Corleone ("bossen") alltså, han som tog över i ettan är Vitos son Michael Corleone Känns lite tråkigt att filmen ska tillbaka i tiden, ska ändå kolla Redigerad 20 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Känns lite tråkigt att filmen ska tillbaka i tiden, ska ändå kolla Den handlar ju både om Vito's förflutna och familjen under Michael's styre. Personligen tycker jag att ingen av uppföljarna når upp till ettans kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Notera att detta är ur min synpunkt. Jag tycker 2:an är bättre än 1:an. Man blir mer indragen och den känns fräschare och skönare på något konstigt sett jag inte kan förklara på. 3:an är sämst, men bra som sagt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 3:an utspelar sig alltså 1979 om jag har förstått det rätt? Är det i den som en helikopter skjuter ner en massa personer i en lyxvåning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 3:an utspelar sig alltså 1979 om jag har förstått det rätt? Är det i den som en helikopter skjuter ner en massa personer i en lyxvåning? Ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts