Jump to content

Team Fortress 2


Desmar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok har alla vapen nu och alla är sämst. force a nature skadar så lite och långsamt så det är pinsamt. sandman man kan inte dubbelhoppa. och energy för långsam både i springandet och att man måste stå still och dricka i 3 sekunder

käften din mupp.

Force of nature skadar som fan, dock inte på lång range. Sandman STUNNAR fienderna. engeridrycken gör så du kan DUCKA KULOR, hur awesome är inte de.?

IJM SLURP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sandman är brutalt äg. Sandman gör så att man vinner matcher, med att stunna t.ex. uberad heavy eller medic som gör att heavyn förlorar uber om han springer för långt bort. Det slår dubbelhoppet imo.

OCH, medans dom är stunnade så kan man springa fram och skuta iväg dom ännu längre med force of nature! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OCH, medans dom är stunnade så kan man springa fram och skuta iväg dom ännu längre med force of nature! :)

True, men du gör i slutändan mer skada om du har Scattergunnen. För, Sandman stunnen + scattergun = 100% säker död för den andra snubben. FAN så finns det en chans att du inte dödar honom, om inte alla skott hamnar på personen i fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla upplåsbara vapen som finns är ju meningen att ge alternativa sätt att spela klassen. Tyvärr är de flesta värdelösa mot folk som vet vad de gör men kan vara kanon i public (Särskilt i Arena). Undantaget är medicens upplåsbara som är totalt svinäckelbra och ett måste om man ska vara en bra medic.

Dubbelhoppet behövs om du ska vara en seriös scout, Sandman är visserligen rolig att använda men jag ser ingen direkt användning för det om andra laget vet vad de håller på med. Möjligtvis mot heavys men helt ärligt, en bra Scout har inga problem med en heavy i 1v1 och vid andra tillfällen finns resten av hans lag där för att sparka din röv långt bort över banan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla upplåsbara vapen som finns är ju meningen att ge alternativa sätt att spela klassen. Tyvärr är de flesta värdelösa mot folk som vet vad de gör men kan vara kanon i public (Särskilt i Arena). Undantaget är medicens upplåsbara som är totalt svinäckelbra och ett måste om man ska vara en bra medic.

Dubbelhoppet behövs om du ska vara en seriös scout, Sandman är visserligen rolig att använda men jag ser ingen direkt användning för det om andra laget vet vad de håller på med. Möjligtvis mot heavys men helt ärligt, en bra Scout har inga problem med en heavy i 1v1 och vid andra tillfällen finns resten av hans lag där för att sparka din röv långt bort över banan.

Not necessarily. Dubbelhopp gör saker och ting lättare, för att DU ska överleva. Sandman är däremot användbart för hela ditt team, då du stunnar folk som kan vara jobbiga, och ditt team dödar den personen. Eller stunna den där snipern som är precis påväg att döda medicen som är har uber ready. Sandman sägs redan behöva en nerf, för den är FÖR användbar just nu. Och om DU vet vad du håller på med, med Sandman så är du en "force of nature" så att säga. Scout-patchen gjorde scouten från en lite 'meh'-okej class till en riktigt brutalt användbar class i pcw osv.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...