Adrian G Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Orly? De hjälper inte om det inte är bild FILER. Jasså? Har du photoshop? Det var öppna-programmet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Jasså? Har du photoshop? Det var öppna-programmet för mig. nej de har jag inte! aha! Nu vet jag hur jag ska göra, tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swedish Warrior Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Vad tror ni om Heavy-patchen? Många kommer nog att köra Heavy när den kommer, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Vad tror ni om Heavy-patchen? Många kommer nog att köra Heavy när den kommer, hehe. ALLA kommer köra heavy, Och ja den är väll bra .. antar jag uhh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Kommer bli rätt kul för mig som spy nu, även snipers . De upplåsbara vapena var rätt tråkiga däremot. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Varje gång efter att jag har stängt ned TF2 så får jag ett blått sken över mina filmer när jag ser på dem. Vad beror det på? Och går det att få bort utan att starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Updateringen har kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Updateringen har kommit Ja, äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Ja, äntligen! riktigt najs att de är typ 10 heavy i teamet, och RIKTIGT najs med nya maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Träffade Panimala på en surf-bana. Vi stod och käkade mackor tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Vi stod och käkade mackor tillsammans. Hur käkar man mackor? Redigerad 20 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Arena-banorna är riktigt tunga! Påminner mig lite om när jag spelade beta arenorna i WoW innan jag slutade. @vicecitylife: Det är en unlockable för Heavy's. Den ersätter hans shotgun. Redigerad 20 augusti, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Arena-banorna är riktigt tunga! Påminner mig lite om när jag spelade beta arenorna i WoW innan jag slutade. @vicecitylife: Det är en unlockable för Heavy's. Den ersätter hans shotgun. Jaha, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) To thank you for your purchase, we have given you free guest passes to share with your friends. These passes will let your selected friends play the full game for three full days. Fick detta nyss Men jag har haft TF2 i ca 2 månader. Sena ELLER VAD? Redigerad 22 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Fick detta nyss Men jag har haft TF2 i ca 2 månader. Sena ELLER VAD? Jag fick det idag också. Jag tror det har att göra med "gratishelgen" i samband med ny update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Fick detta nyss Men jag har haft TF2 i ca 2 månader. Sena ELLER VAD? Alla fick det idag, har inte funnits förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Har fått ett gästpass jag kan ge till någon, om någon är sugen på att provspela lite. Läser inte här så ofta, så skicka PM isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Har fått ett gästpass jag kan ge till någon, om någon är sugen på att provspela lite. Läser inte här så ofta, så skicka PM isf. jag fick också ett gästpass!! och de är ju riktigt illa med free weekends. Körde lite dustbowl nyss, hela mitt team bestod av noobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Jag spelade TF2 för första gången för en och en halv timme sedan. Började att spela som en scout (det är jag bäst som på TFC) men det slutade med att jag spelar sniper på heltid. http://img180.imageshack.us/img180/1931/plgoldrush0001pg0.png 24 kills, 23 headshots. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Jag spelade TF2 för första gången för en och en halv timme sedan. Började att spela som en scout (det är jag bäst som på TFC) men det slutade med att jag spelar sniper på heltid. 24 kills, 23 headshots. :3 sniper är så underbart<3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts