Nik. Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag addade dig för ett tag sedan. Du har varit online 1 eller 2 gånger. Inte spelat ett skit. Har steambetyget "1.2, det suger" Jag addade dig (niklas_swe) säg till så kan vi lira nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag addade dig (niklas_swe) säg till så kan vi lira nångång You bet'cha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Vad kostar detta att köpa över steam? Vad blir det såfall i svenska kronor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Vad kostar detta att köpa över steam? Vad blir det såfall i svenska kronor? Kolla själv 1. Hämta den engelska priset: TF2 $19.99 och sedan går du till Forex och väljer sälja $19.99. Då får vi: 19,99 USD ger dig 119,90 SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 TF2-grabbarna har förlorat jobbet.. kommer dem hitta nytt? Skitbra machinima, även om det märks lite grann att dem har använt greenscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 TF2-grabbarna har förlorat jobbet.. kommer dem hitta nytt? Skitbra machinima, även om det märks lite grann att dem har använt greenscreen Haha, så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swedish Warrior Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag skulle nog ge spelet kanske 9,2/10 eller så. Grymt spel, det bästa multiplayer-FPSet enligt mig. Grymt bra spel! Någon som känner för att lira? Swedish Warrior kallar jag mig, då förstår folk att jag inte kan Ryska. Jag kan köra som alla klasser men föredrar vissa, är inte intresserad av att vara med i någon klan. Kan nog köra på de flesta banorna, bara det inte är laggigt eller rankat. Tål inte HL-Stats och sånt... Varför? Enkelt, då känner jag mig pressad att prestera bra. Jag kör för att det är roligt, inte för att imponera på folk med mina stats. Så, om vi ska köra, en server med lite lagg och inget rank-system tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Kolla själv 1. Hämta den engelska priset: TF2 $19.99 och sedan går du till Forex och väljer sälja $19.99. Då får vi: 19,99 USD ger dig 119,90 SEK Glöm inte skatten som tillkommer på $6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Glöm inte skatten som tillkommer på $6. Juste, lägg på 6,00 USD ger dig 35,99 SEK För skatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Ah tack alle. Skulle nån kunna gifta mig en period av Team Fortress 2 . Har dock inga pengar . Får min lön den 27 augusti då får ja mina pengar från sommarjobbet. Redigerad 6 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ah tack alle. Skulle nån kunna gifta mig en period av Team Fortress 2 . Har dock inga pengar . Får min lön den 27 augusti då får ja mina pengar från sommarjobbet. Köp det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Köp det då? Ska köpa annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ska köpa annat? Prioritera kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Prioritera kallas det. Jahapp då har man lärt sig nått nytt da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 en liten fråga, Vart hannar skärmdumparna man tar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 en liten fråga, Vart hannar skärmdumparna man tar? I tf2 mappen -> Screenshots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 en liten fråga, Vart hannar skärmdumparna man tar? HD>program>steam>steamapps>ditt steam-id>team fortress 2> screenshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Alltså, de är inga diräckta(?) bildfiler där, Men 'kart-namnen' finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Alltså, de är inga diräckta(?) bildfiler där, Men 'kart-namnen' finns där. Visa>miniatyrer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Visa>miniatyrer Orly? De hjälper inte om det inte är bild FILER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts