Saleen Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Köpte Orange Box och måste säga att Team Fortress 2 var riktigt kul. Hela spelet känns som en lekstuga. Bump - Spela någon? Redigerad 2 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Hittade just boxen för riktigt bra pris! Ska nog köpa det, huhuhu värt de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Hittade just boxen för riktigt bra pris! Ska nog köpa det, huhuhu värt de? Minst sagt, alla spelen är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Hittade just boxen för riktigt bra pris! Ska nog köpa det, huhuhu värt de? Vafan.. Jag betalade det dubbla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vafan.. Jag betalade det dubbla! Prisjakta alltid först om 2-5 dagar dyker de upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Blump. nån som är sugen på att lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Någon som vet när det nya systemet ska börja funka? Så man kan välja egna vapen/kläder?? Redigerad 8 juni, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 (redigerad) Någon som vet när det nya systemet ska börja funka? Så man kan välja egna vapen/kläder?? När jag körde sist så funkade det men jag tror men måste skaffa poäng eller nåt (jag lyckades inte ) btw, är nya Gold rush-läget igång för er som inte visste Redigerad 8 juni, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Hur ändrar man namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Köpte TF2 bara för nån vecka sen typ.. Ångrar köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Köpte TF2 bara för nån vecka sen typ.. Ångrar köpet Whyy? Det är ju ubermegakul För färgglatt för dig? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Hur ändrar man namn? Du måste ändra namn i friendslistan! Original hotkeysen är shift+tab har jag för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Köpte TF2 bara för nån vecka sen typ.. Ångrar köpet Jag ångrar också att jag köpte det , jag tröttnade efter typ 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 TF2 Är ju skitroligt om man vet hur man ska spela det, och har vänner. Jag är på 84% Av alla Achivements, Riktigt kul med nya Black Burner osv. Någon som lirar fortfarande? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 TF2 Är ju skitroligt om man vet hur man ska spela det, och har vänner. Jag är på 84% Av alla Achivements, Riktigt kul med nya Black Burner osv. Någon som lirar fortfarande? ;D Klart man lirar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Engineer is credit to team! Har nyligen (För någon vecka sen) köpt TF2 och måste säga att jag älskar den. Lirar mest Soldier / Medic / Spy. Om nån vill lira kan ni ju lägga till Mikolan i friends och kolla om jag är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Engineer is credit to team! Har nyligen (För någon vecka sen) köpt TF2 och måste säga att jag älskar den. Lirar mest Soldier / Medic / Spy. Om nån vill lira kan ni ju lägga till Mikolan i friends och kolla om jag är inne Demo är också jävligt najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Bump Köpte det för någon vecka sen. Nån som fortfarande har lust att köra? Nickar CreepyCruel på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Bump Köpte det för någon vecka sen. Nån som fortfarande har lust att köra? Nickar CreepyCruel på Steam. Adda: TimTom så kan vi köra någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Adda: TimTom så kan vi köra någon gång Jag addade dig för ett tag sedan. Du har varit online 1 eller 2 gånger. Inte spelat ett skit. Har steambetyget "1.2, det suger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts