Jojje Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 (redigerad) tror jag spelat MGS4 för mycket.. mock screenshots coming soon EDIT: Redigerad 18 april, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Whoo, Mac! Mer folk att ta dö på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Vafan, jag vill ha earbuds! Någon med mac får logga in på TF2 åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Vafan, jag vill ha earbuds! Någon med mac får logga in på TF2 åt mig. finns några på facepunch som delar ut... eller så kanske det finns någon här, who knows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Häromdagen spelade jag lite Team Fortress 2 och jag gjorde en liten udda upptäckt just då! Med det nya Interfacet så står det ju längst upp till höger någon class och så står det "Beat this: x dominations as a scout" exempelvis, men min upptäckt var, sannerligen unik! http://pici.se/pictures/SmqnNWJOM.png Vad tror ni? Är ryktena sanna som man har hört tidigare? eller vill Valve bara göra oss fundersamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Står olika, inte alltid som det står her, vissa som jag känner har det stått "he" på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Häromdagen spelade jag lite Team Fortress 2 och jag gjorde en liten udda upptäckt just då! Med det nya Interfacet så står det ju längst upp till höger någon class och så står det "Beat this: x dominations as a scout" exempelvis, men min upptäckt var, sannerligen unik! Vad tror ni? Är ryktena sanna som man har hört tidigare? eller vill Valve bara göra oss fundersamma? Det ändras mellan 'him' och 'her' slumpmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Det ändras mellan 'him' och 'her' slumpmässigt. Hmm, det var ju lite tråkigt. Men jag skulle inte ha nått emot om dom presenterar både en manlig och kvinnlig pyro när "meet the pyro" väl kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 (redigerad) Hmm, det var ju lite tråkigt. Men jag skulle inte ha nått emot om dom presenterar både en manlig och kvinnlig pyro när "meet the pyro" väl kommer ut! Har för mig att Valve sagt att dem aldrig kommer bekräfta om Pyro är man eller kvinna. Redigerad 18 juli, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Har för mig att Valve sagt att dem aldrig kommer bekräfta om Pyro är man eller kvinna. Men fyfan för dom, att låta spelarna längta ihjäl sig tills dom verkligen får veta om det Dessutom så tycker jag att valve borde göra en film om TF2 =)))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 18 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2010 Golden Wrench! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Kan någon hjälpa mig.. Jag undrar hur man får Cloak and Dagger och Dead ringer. Båda är till spys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Kan någon hjälpa mig.. Jag undrar hur man får Cloak and Dagger och Dead ringer. Båda är till spys PDA2 Token + Spy Token + Scrap Metal ...fast det enda sättet att få PDA2 token är att crafta 3 Spy-klockor. Du får helt enkelt vänta tills den droppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 PDA2 Token + Spy Token + Scrap Metal ...fast det enda sättet att få PDA2 token är att crafta 3 Spy-klockor. Du får helt enkelt vänta tills den droppas Jaha Aja tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Kan någon hjälpa mig.. Jag undrar hur man får Cloak and Dagger och Dead ringer. Båda är till spys Gjort spy milestonesen? Om jag minns rätt är dom väldigt simpla att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Gjort spy milestonesen? Om jag minns rätt är dom väldigt simpla att göra! Mjo, har båda items nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Jag har ett eller rättare sagt två väldigt dryga problem. Aight, såfort jag startar TF2 och jag söker en server och joinar på direkten får jag världens MEGA lagg som varar i kanske 30 sekunder, det försvinner dock men ändå! Det andra problemet är att om jag söker servrar sen refreshar igen så verkar steam dö totalt för mig så jag kan inte hitta servrar på kanske 5 minuter igen (även det här när jag direkt har startat TF2) Någon som har en aning om hur man löser problemen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 nu har jag gjort någonting igen.. Angående ZcruweN's problem, sorry brother, har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 (redigerad) Redigerad 11 augusti, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 Doubles! http://www.pcgamer.com/2010/07/17/17-new-i...-coming-to-tf2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts