ZcruweN Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Hur gör man om man glömt bort sitt lösenord och svaret på the Secret Question? :S Du får nog maila dom. Och även ta kort på en spelkartong för att visa att du äger spelet och det måste ligga i steam gamelisten och så måste cd-nyckeln vara med på kortet. Men börja med att maila dom och se om dom kan göra nått utan all denna information, det är ju värt ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Du får nog maila dom. Och även ta kort på en spelkartong för att visa att du äger spelet och det måste ligga i steam gamelisten och så måste cd-nyckeln vara med på kortet. Men börja med att maila dom och se om dom kan göra nått utan all denna information, det är ju värt ett försök Jag har ju tillgång till mailkontot som Steam är registrerat på så jag lär säkert ha mitt kvitto från när jag köpte TF2... Annars kan jag iofs köpa Valve Pack nu när det ändå är så billigt så får jag ju L4D2 ;D Ska maila dom senare då, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Fick min fjärde hatt idag, de'e nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Craftade Backbiter's Billycock idag, lite passande med tanke på att jag fyller imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Någon som är sugen på att spela någon gång? Jag spelar typ hela dagarna nu för tiden, så jag är för det mesta alltid online. Adda MarkyPV på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Någon som är sugen på att spela någon gång? Jag spelar typ hela dagarna nu för tiden, så jag är för det mesta alltid online. Adda MarkyPV på Steam. Addade dig nyss, så vi får se när vi kan spela med/mot varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) De här är jävligt old, men ändå, fan vad sköna de är! Redigerad 10 februari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag letade fram min PS3-Orange Box och började lira TF2 igen efter ett långt uppehåll, och jäklar vad roligt det är! Men, finns det fortfarande bara en endaste CTF-bana? 2Fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag letade fram min PS3-Orange Box och började lira TF2 igen efter ett långt uppehåll, och jäklar vad roligt det är! Men, finns det fortfarande bara en endaste CTF-bana? 2Fort? Nejdå, det finns ju hur många som helst. Kanske beror på att PS3-versionen är gay krupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Nejdå, det finns ju hur många som helst. Kanske beror på att PS3-versionen är gay krupp. Valve tycker ju inte om att utveckla spel till PS3 så vi ska väl vara glada att vi ens fått en urusel portning med både buggar och keffa anslutningsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Förstår inte riktigt varför dom ens släppte det till PS3 när dom aldrig uppdaterar det där ens. Det var väl också rätt längesen dom bestämde sig för att sluta med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Förstår inte riktigt varför dom ens släppte det till PS3 när dom aldrig uppdaterar det där ens. Det var väl också rätt längesen dom bestämde sig för att sluta med det? Har för mig att dom ska vänta tills alla class-uppdateringar är klara och sen släppa det så att det kostar så lite som möjligt. Så var det iallafall på Xboxen, eftersom Micro$oft inte låter dom släppa det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Har för mig att dom ska vänta tills alla class-uppdateringar är klara och sen släppa det så att det kostar så lite som möjligt. Så var det iallafall på Xboxen, eftersom Micro$oft inte låter dom släppa det gratis Wait what? Ska microsoft ta betalt för att folk ska kunna spela ett spel som några andra skapat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Wait what? Ska microsoft ta betalt för att folk ska kunna spela ett spel som några andra skapat? M$ tar betalt eftersom det kostar för dem att host:a materialet på deras servrar (XBL) för att folk ska kunna ladda ner. Sedan vet jag inte hur mycket de tar ut i vinst för det, men det är ett system som är logiskt eftersom uppdateringarna för Xbox går från Valve genom M$'s servrar till användaren, medan på PC så går det direkt från Valve (Steam) till användaren, utan en mellanhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Snickrade ihop dem här.. hade lite för tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Snickrade ihop dem här.. hade lite för tråkigt Fick mig att le lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Snickrade ihop dem här.. hade lite för tråkigt Jag älskar dig just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=96cQbYnc1sA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Postar om ingen har sett den, vilket är svårt att tro med 700'000~ visningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=96cQbYnc1sA Ni är grymt skillade! Får inte nog av ~3:40 frammåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts