Siana Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Jag har fått 13 saker sen igår kväll, men inga hattar. Jag har emellertid alla saker redan. En sak jag undrar: Min inventory är full. Så fort jag får nya items när jag spelar så slänger jag dem (i händelse av att jag får en hatt så slänger jag nån dublett). Vad skulle ske nu om jag får en hatt? Kan jag logga in och placera den eller får jag den inte alls p g a full inv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Jag har fått 13 saker sen igår kväll, men inga hattar. Jag har emellertid alla saker redan. En sak jag undrar: Min inventory är full. Så fort jag får nya items när jag spelar så slänger jag dem (i händelse av att jag får en hatt så slänger jag nån dublett). Vad skulle ske nu om jag får en hatt? Kan jag logga in och placera den eller får jag den inte alls p g a full inv? Om alla rutor är fulla, så "köar" de övriga itemsen utanför ditt inventory, så de hamnar där om du tar bort någon duett från det inventory du ser. Det är iallafall vad jag har läst, ingen egen erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 w00t w00t! Jag fick Soldierhjälmen! Tack Pani <3 Var inga problem med full inv, hjälmarna verkar inte läggas där eller något. Jag tryckte m, equippade hjälmen, dog, och då fick jag slänga alla items. Sen hade jag hjälmen på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 alltså hattarna gör inget spec, det är bara ballfaktor och att fuska till sig dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 alltså hattarna gör inget spec, det är bara ballfaktor och att fuska till sig dom... Jag ser inte upp till en person som har en hatt, oavsett om det gick att fuska sig till dem eller ej. Hattarna är så random så varför skulle jag bli imponerad av någon som råkat få en? Jag blir imponerad av personer som spelar bra, inte har tur i ett hattlotteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Lita på min kompis istället. Nä. Men den funkar, och man får faktiskt items. Kompisen i fråga har haft igång den sen igår eftermiddag, och ingen hatt än, så stryk 20timmars-hattkalaset. Bild på helvetet. Var tvungen att klämma in mitt sexiga wallpaper på ett subtilt sätt. http://img339.imageshack.us/img339/5840/bottilotti.jpg Ska man göra något speciellt för att få igång den? Jag öppnade den där .exe filen med då flashade bara konsolen till och fösvann igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Ska man göra något speciellt för att få igång den? Jag öppnade den där .exe filen med då flashade bara konsolen till och fösvann igen Sätt igång steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Rätt segt nu, har alla klassers speciella vapen, tog bort alla dubletterna jag hade för det blev rätt jobbigt att scrobbla igenom alla vapen när man skulle byta, för det ju tufft att ha hög lvl på sina speciella vapen även fast dom inte gör nånting! Hur stor är egentligen dropraten på hattarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 (redigerad) Edit: Löste problemet själv. Det var bara Steam som segade... Redigerad 6 augusti, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 http://www.teamfortress.com/classless/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 http://www.teamfortress.com/classless/ Jepp, läste, jävligt roliga hattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Updaten är här! New Content Added King Of The Hill game mode Added custom animations played by the losing team during the post-win state. They are moved into third person camera to enjoy them Added lots of new hats Additions / Changes Added "Auto Reload" option to the multiplayer advanced options Clip-based weapons that reload a full clip at a time can now have their reloads aborted by firing Pistol now fires at a fixed rate, not based on the speed at which you press the firing button Added a color blind option to add a Jarate icon above enemies who are busy accepting a terrifying existence where they have no dignity Significantly reduced the amount of network traffic being sent Capturing the flag in a CTF game mode gives the entire capturing team 10 seconds of critboost Sappers attached to a teleporter automatically place another Sapper on the other end of the teleporter, if it exists Engineers wrenching a teleporter will repair the other end as well, and remove Sappers from both if they exist Disguised Spies no longer trigger On-Hit effects (like the Blutsauger's heal) Removed self-inflicted minicrits. Fixes Jarate'd Soldiers/Demomen having ineffective rocket/grenade jumps Added an item panel to the spectator cam that shows non-standard items being carried by the player you're spectating Added an "Inspect" key that allows you to look at items being carried by your team mates Backpack improvements: Added drag & drop to move items around. Item positions are maintained on the backend Added multi-select, allowing you to delete multiple items at once Added a new key to the key binding page that opens your inventory directly to your backpack Fixed mouseover panel being incorrectly position when the backpack first appears Cloaked Spies standing in valid backstab positions no longer raise their knife Added current map name and gametype to the bottom right of scoreboard Added class icons to tips on the loadout and loading screens Improved visuals around flags when they're being carried by a player Improved critboosted visuals, making it much clearer when an enemy has critboost Updated the loading panel to show the game type under the map name during level transition In-game chat dialog now supports full Unicode characters Added BLU main menu background Added response caching for some server queries to help reduce the CPU load from DOS attacks Teammates no longer block friendly radius damage. Prevents nearby teammates causing rocket/grenade jumps to fail Map Changes Update PLR_Pipeline Increased the starting advantage in the third round if a team has won the first two rounds Fixed carts not continuing to the second round if they're capped at the same time in the first round Fixed being able to shoot pipebombs over the starting gates in the first round Fixed being able to open the doors in the first round before the setup time was finished Fixed players getting stuck in some doors Fixed players being able to get onto rooftops and out of the map boundaries Fixed other minor bugs and exploits Added community map Arena_Offblast Added community map Cp_Yukon Update Arena_Sawmill Fixed DirectX8 bug where some models would not be visible Fixed exploit with building teleporters outside of the map Updated CP_Granary Made a few changes to improve balance based on competitive community feedback Item Reworks The Force of Nature The enemy knockback now only works in close range and behaves more like the Pyro's air blast Enemies cannot be juggled by the FaN's effect The self-knockback has also changed to respect the firer's view angle. Looking up while shooting will no longer propel the enemy upwards Knockback is now scaled by damage done The Sandman A Scout will receive 1 point for stunning an enemy and 2 points for a long range stun Stunned players now take 75% of all incoming damage instead of 50% Ubercharged players can no longer be stunned Heavies spinning their mini-guns will continue to spin when stunned (whether the left or right mouse button is pressed) The minimum distance to stun a target has been reduced The negative attribute has changed from "no double jump" to "-25 max health" Fixes Fixed various issues around layout & presentation of items inside the Backpack and "X is carrying" item dialogs Fixed an exploit that allowed players to work around sv_pure Particle files are now protected by sv_pure Fixed critboost effect getting stuck on when you die while critboosted Fixed Timer HUD element backgrounds not being the correct color if you change teams during waiting for players Fixed a couple of issues with the way critboosts affected The Huntsman and the Spy's knife Fixed an exploit where you could reload The Huntsman faster than intended Fixed Heavy "civilian" exploit Fixed a set of exploits using the DXSupport config files Fixed r_screenfademinsize and r_screenfademaxsize exploits Fixed sentries firing at a fully cloaked Spy if they're still the closest target Community requests Added a HUD element for hybrid CTF & CP maps Supports 1 or 2 flags, and any number of CPs Mapmakers need to place a "tf_logic_hybrid_ctf_cp" entity in their map to enable it Added custom kill server log text "train" and "saw" for deaths caused by these environmental hazards Format: "%s<%i><%s><%s>" committed suicide with "world" (customkill "%s") (attacker_position "%d %d %d") Added new "medic_death" event for server logs Format: "%s<%i><%s><%s>" triggered "medic_death" against "%s<%i><%s><%s>" (healing "%d") (ubercharge "%s") healing is the amount the Medic healed in that life ubercharge (1/0) is whether they died with a full charge Added "func_respawnflag" trigger entity. It will remove & return the flag if a flag carrier touches it, or if the flag falls into it --------- Här är en riktigt skön soldierfilm från en snubbe i USK: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 (redigerad) Någon som norpade åt sig en medalj? Jag hann det, med det att jag satt uppe också Redigerad 14 augusti, 2009 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Nepp, tyvärr inte. Hade jag vetat om det så hade jag också suttit uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Nepp, tyvärr inte. Hade jag vetat om det så hade jag också suttit uppe. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Jag tycker att det här är rätt kul att se, hur min skill gradvis har förbättrats http://85.214.45.103/cw002380/server_400_152_2_tf_1_765_1_64223.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Död åt idle-program! Hoppas få en hatt. Kommer inte ihåg om jag använt programmet eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Jag har hattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 (redigerad) Död åt idle-program! Hoppas få en hatt. Kommer inte ihåg om jag använt programmet eller inte. I stort sett allt jag hade blev wipat. http://www.tf2items.com/profiles/76561197970790045 Under Historical data for this player kan ni se vad jag hade före och efter Men jag är inte så förbannad, det var bara en hatt. Lite arg över att jag förlorade mina unlocks Redigerad 3 september, 2009 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.