Jump to content

Team Fortress 2

Desmar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den bästa spy filmen jag sätt. :naughty:

Inte så märkvärdigt bra, faktiskt. Han spelar mot pubfags, vilket märks. Hade han försökt sig på trapp-hoppa-runt-backstabba på en bra pyro så hade han blivit axtuingished så illa. Och de där 3 i början på Backwater - heavyn snipern och något mer. De är idioter som inte tittar när det flyger kroppar här och var.

@Mr. Magic, Han är med i ESG. Han var det när jag spelade på en av ESGs servrar. Om de nu har fler, för den jag spelade på är numera död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så märkvärdigt bra, faktiskt. Han spelar mot pubfags, vilket märks. Hade han försökt sig på trapp-hoppa-runt-backstabba på en bra pyro så hade han blivit axtuingished så illa. Och de där 3 i början på Backwater - heavyn snipern och något mer. De är idioter som inte tittar när det flyger kroppar här och var.

@Mr. Magic, Han är med i ESG. Han var det när jag spelade på en av ESGs servrar. Om de nu har fler, för den jag spelade på är numera död.

påstod inte att han va bra direckt, sa att det va den bästa spyfilmen jag sätt hittils, vilket det är.

Den är välgjord och mycket tacksam att kolla på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har två. en amerikansk och en europeisk.

Spikat, spyvideos görs på pub servrar. Spy i 6v6 funkar sällan och när det gör det så tar man oftast bara en eller två fiender innan man dör. Därför skulle det inte vara lika intressant att kolla på. Jag vet att det finns en ESG medlem som har postat en pug spy video på youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spikat, spyvideos görs på pub servrar. Spy i 6v6 funkar sällan och när det gör det så tar man oftast bara en eller två fiender innan man dör. Därför skulle det inte vara lika intressant att kolla på. Jag vet att det finns en ESG medlem som har postat en pug spy video på youtube.

Jo, fast det finns ju olika kvalitéer på pub servrar också. Jag spelar på en 1/3 pub-server, mestadels från en community och det märks redan då skill-skillnad. Jag kan gå in på en rejäl pubserver och wreaka havoc för att de har noll skill. Det märktes när vi körde på ESGs vanilla server, där är folk mer skillade. Då är frågan - vad är det för kvalité på servrarna som han spelade på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ESG nån bra sorts clan eller dylikt?

För dom verkar ärligt talat pissdåliga, har mött flera stycken som ska sägas vara därifrån och dom har sugit ungefär lika mycket allihopa! :(

Såvitt jag vet finns det 2 delar i ESG. Klanen, och steam gruppen. Du måste i princip ha 30+ timmar som spy och vara rätt okej som spy för att komma in i gruppen. Klanen är en helt annan femma. Det där där juvelerna är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såvitt jag vet finns det 2 delar i ESG. Klanen, och steam gruppen. Du måste i princip ha 30+ timmar som spy och vara rätt okej som spy för att komma in i gruppen. Klanen är en helt annan femma. Det där där juvelerna är.

Hmm okejs, började ju fundera på om "klanen" var nån sorts skämt först!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ESG nån bra sorts clan eller dylikt?

För dom verkar ärligt talat pissdåliga, har mött flera stycken som ska sägas vara därifrån och dom har sugit ungefär lika mycket allihopa! :(

Det är helt enkelt bara en grupp/community för spies som vill dela med sig av tips och trix eller dylikt. Det är ingen "skillgrupp", det ända som krävs för att gå med är antingen spy som högst spelade klass med +30 timmar eller som näst högst spelade klass med +50 timmar samt att man är allmänt trevlig förstås. Ganska många har fått det om bakfoten och börjar hata så fort man kommer in på en server. Andra tror att man är extremt bra för att man har [ESG] taggen. Men ty så är det icke.

Den andra delen som Mordos snackar om är gruppen som kör klanmatcher i 6v6 formatet (vanligtvis 2 scouts, 2 soldiers, 1 demo & 1 medic). Den gruppen består främst av admins, mods och några till. Vem som helst i ESG kan gå med där men man måste ha ganska mycket erfarenhet av 6v6. Dessutom spelar de på amerikanska servrar så vi i Europa får +140 ping på servrarna. Som jag sa i en tidigare post så funkar spies inte så bra i 6v6, alltså är det inte så mycket spykonster i de klanmatcherna.

Edit: http://elitespygroup.com/forums/index.php

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor