Mathias Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Någon här som spelar till PS3, någon som vet om det är populärt till PS3, annars kanske det är vettigare att köpa orange box till PC, fasst jag föredrar att spela på konsoll Det är inte så överdrivet många som spelar på PC, så jag kan tänka mig att det är ännu mindre spelare på PS3, men vad vet jag. Är det så på alla servrar eller har du bara testat någon enstaka? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ufzyvcfekts0.PNG[/img ] Teamwork Redigerad 8 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Det är inte så överdrivet många som spelar på PC, så jag kan tänka mig att det är ännu mindre spelare på PS3, men vad vet jag. Teamwork Alltid Gillade den banan, mycket utrymme att gömma sig på samt om en Pyro kom så hade man alltid nära till vatten, vad hette den nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Nu har jag köpt TF2, men håller på att ladda ner det.. Har aldrig spelat innan, så om nån vill spela senare och lära mig lite så vore det snällt Redigerad 9 januari, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Bara att adda så kan vi spela någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Spelade på ett internetcafé en gång. Det var fett med kul. Scout var min grej kändes det som medans min polare var medic. Vi var ett bra lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Spelade på ett internetcafé en gång. Det var fett med kul. Scout var min grej kändes det som medans min polare var medic. Vi var ett bra lag. Jo det brukar vara najs att en kör Medic och en något annat, bäst är ändå att en kör just Medic och den andra Heavy och går och überchargar denna hela tiden, äger på trånga banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Pyro + Medic über charge = IMBA SOM FAAAAAN. Fatta lite äckligt mycket pyros äger med en medic med übercharge, testa det nån gång vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Tja. Någon som är med på att spela lite idag vid 8 snåret? adda mig isåfall så lirar vi lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Tja. Någon som är med på att spela lite idag vid 8 snåret? adda mig isåfall så lirar vi lite. Jag ska lira WoW då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Så, har haft trevligt med Qouad och Marky nu men det började att lagga lika mycket som när Jakob Hård var på brandövning i Södertälje så jag drog, får spela mer i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Jag är på någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Köpte nyss spelet, laddar ner det nu men det går skitlångasmt, 200-300kb/s, någon som vet hur man kan få det att ladda ner snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Köpte nyss spelet, laddar ner det nu men det går skitlångasmt, 200-300kb/s, någon som vet hur man kan få det att ladda ner snabbare? Installera från skiva? Spela ikväll någon? Redigerad 11 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Installera från skiva? Spela ikväll någon? Jag kan vara med om jag får ner spelet snart :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Har det till ps3. Jag tycker det är ganska kul, synd att det ska lagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Köpte just TOB. Nån som är sugen på att lira lite ikväll? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Köpte just TOB. Nån som är sugen på att lira lite ikväll? ;D Absolut, säg bara till när. Läxor och annat skit ska göras först, sen spelar jag gärna en sväng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Köpte just TOB. Nån som är sugen på att lira lite ikväll? ;D Jag är mäd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Pyro + Medic über charge = IMBA SOM FAAAAAN. Fatta lite äckligt mycket pyros äger med en medic med übercharge, testa det nån gång vetja <3 überpyros! Om nån vill köra någon gång så adda på Steam; jojje975 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Jag spelar som fan nu, och spy är det som gäller! så jäkla kul att ta ut ovetande snipers och sen cloaka iväg som en annan chuck norris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts