swat Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) Tillräckligt många dubletter? http://img41.imageshack.us/img41/6730/namnlsc.png edit lol har dubbla skärmar men ignorera bara det åt höger. Redigerad 23 maj, 2009 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) MEN VARFÖR KAN JAG INTE SPELA DUMMA DUMMA STEAM "The Steam servers are currently too busy to handle your request". NAE KÄFTEN JAG VILL SPELA.. Vad göra? Jag ser ju för fan Mordos sitter och spelar som en tok.. Redigerad 24 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 MEN VARFÖR KAN JAG INTE SPELA DUMMA DUMMA STEAM "The Steam servers are currently too busy to handle your request". NAE KÄFTEN JAG VILL SPELA.. Vad göra? Jag ser ju för fan Mordos sitter och spelar som en tok.. Testa igen. Jag fick samma problem, men jag kom in på mitt andra försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Efter ett par timmars frenetiskt spelande sen igår har jag lyckats åstadkommit med följande.... 2* Flareguns 4* Backburner 2* Kritzkrieg 1* Dead Ringer Fyfan vad jag hatar det nya systemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Det nya systemet är grymt. saknas bara ett trade system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Testa igen. Jag fick samma problem, men jag kom in på mitt andra försök. Jag har testat över 100 gånger.. det fungerar fortfarande inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Det nya systemet är grymt. saknas bara ett trade system Bra idé men jävligt dåligt genomförande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Bra idé men jävligt dåligt genomförande. börjar undra om dom skrev in nån siffra för lite, det är ju helt galet att man ska behöva spela flera timmar i sträck för att få nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Håller med om att det inte är hundraprocentigt. och nik det är meningen att du ska få alla grejer efter några veckors spelande. inte dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Nu har jag köpt TF2 Precis innan rean tar slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Nu har jag köpt TF2 Precis innan rean tar slut! Coolt. Lira med mig? Är tråkigt att inte göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Coolt. Lira med mig? Är tråkigt att inte göra något. Men jag ska till stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Dead ringer äger. kan komma 1 på listan bara genom att låtsas vara sniper i mitt eget lag för att sen backstabba spiesen som "dödade" mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Dead ringer äger. kan komma 1 på listan bara genom att låtsas vara sniper i mitt eget lag för att sen backstabba spiesen som "dödade" mig Fyfan vad värdelöst... Antingen så suger de du spelar med eller så är du den effektivaste personen i världen... Att ligga på MAX (och då är det måååånga spies) en kill i minuten är verkligen inte optimalt! Jag har den inte själv men det måste ju finnas effektivare sätt att använda den... Pilbågen däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Själv äger man hårt som har fått så mycket som Jarate som jag inte ser någon nytta alls med :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Själv äger man hårt som har fått så mycket som Jarate som jag inte ser någon nytta alls med :/ dude, kasta en jarate in i gröten och spring ner med machete. klirr,klirr,klirr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Dead ringer äger. kan komma 1 på listan bara genom att låtsas vara sniper i mitt eget lag för att sen backstabba spiesen som "dödade" mig Hur exakt låtsas du vara sniper i ditt eget lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Hur exakt låtsas du vara sniper i ditt eget lag? klä ut sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 klä ut sig? Så som jag tolkade det så klädde han ut sig till en sniper ifrån sitt eget lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 (redigerad) Så som jag tolkade det så klädde han ut sig till en sniper ifrån sitt eget lag. japp, Ta upp utklädnads-verktyget och tryck på "-" Redigerad 25 maj, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts