Siana Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 (redigerad) Heja. http://data.fuskbugg.se/skalman01/razorback.png Fan vad jag hatar det nya systemet, även fast det sista failade eftersom man ändå bara stod och farmade achievements... Jag vill så gärna ha de nya Spy-grejerna! Spy ftw <3 Ett vapen jag tycker spys borde ha är att de kan göra sig odödliga för typ tre sekunder om de är utklädda till fiendelaget, de förbrukar klockans kraft väldigt snabbt eller något... Så kan man poppa den så fort de kör spychecks. Iofs funkar Dead Ringer ungefär så. Redigerad 22 maj, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 hittade också razorbaaaaack nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 ööööh, nån som vet en server som man kan stå på några timmar utan att bli kickad? Orka, det är inte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) Jag fick precis ambassador Yäääääääääääääääääz. Fattas bara C&D så har jag alla spy unlocks. Edit: Haha, Razorback och Jarate också! Redigerad 23 maj, 2009 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 liek w000t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Ofta ni har på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Ofta ni har på svenska. /agree Varför kör ni på svenska!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Dåligt översatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Varför inte? Dåligt FÖRJÄVLIGT hemskt förfärligt översatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Mitt översatte automatiskt och jag har inte orkat bry mig sen dess. Svenska eller engelska, spela roll, ryggar ska huggas oavsett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) Jag har bara fått några skitiga handskar för Heavy.. WTF.. btw, hur använder man Jarate? Redigerad 23 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Jag har bara fått några skitiga handskar för Heavy.. WTF.. btw, hur använder man Jarate? typ..kastar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 typ..kastar? nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Fick också Razorback idag. ^^ Mr.Magic: Du spela inte på en av Trelles serverar för några minuter sen? Och en kul liten bild: http://kaffekokare.se/upload/users/Nerheden/pl_badwater0001.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Nya systemet suger, får bara vapen jag inte vill ha! -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Dessa kanske redan blivit postade. Fina ändå. Jag gillar dem och har inte ens spelat TF2. Have fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) Fick också Razorback idag. ^^ Mr.Magic: Du spela inte på en av Trelles serverar för några minuter sen? Jodå, spelar på Trelle servrarna rätt ofta. Redigerad 23 maj, 2009 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Jodå, spelar på Trelle servrarna rätt ofta. Hehe, då var det dig jag sprang runt och healade. (Takamura) ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Haha aight, nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts