ZcruweN Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 nä, man får vapena helt random, spelar ingen roll vilka achivements eller vilken class man spelar som. Man ska bara spela på helt vanligt så kan man få vapen, skitseeeeegt! Så alltså... Du behöver inga achievements alls för sniper/spy för att få vapnena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 (redigerad) Så alltså... Du behöver inga achievements alls för sniper/spy för att få vapnena? nästan, Du behöver inga achivements för att få några vapen överhuvudtaget. Redigerad 22 maj, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 nästan, Du behöver inga achivements för att få några vapen överhuvudtaget. Så var det ju inte för Pyros, Heavys, Doc eller Scouts vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Så var det ju inte för Pyros, Heavys, Doc eller Scouts vapen Kan vara som så att dom vill testa nått nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Nya unlock systemet är riktigt kefft. Men jag hade tur att haffa Dead Ringer åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Nya unlock systemet är riktigt kefft. Men jag hade tur att haffa Dead Ringer åtminstone. yea.. Jag vill ha bååågen <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Wee! Spelat ganska mycket idag och fick pistolen som Spy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Har spelat ganska mycket idag, men ändå inget jävla vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Free Weekend! 50% Rabatt på spelet! Imma hit the "Add to Cart" -button later! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 nä, man får vapena helt random, spelar ingen roll vilka achivements eller vilken class man spelar som. Man ska bara spela på helt vanligt så kan man få vapen, skitseeeeegt! Det är uselt. Jag fick Razorback under en setup när jag spelade som Pyro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Alltså, FY FAN vad bra Valve är... TF2 för 10 dollar. vad blir det.. 80 kr? och en del tar 699 kr för en del spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Det är uselt. Jag fick Razorback under en setup när jag spelade som Pyro. Räcker du går med i en server och ställer dig som spectate och står där i flera timmar så till slut får du vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Jag har bara fått pilbågen och den är fan helt underbar. 90% turbaserad men så jäkla skön! Bara att skjuta iväg en pil in i en hög och man får en kill mer eller mindre. Fick en medic med färdig über från andra sidan berget i början av badwater basin. Hade inte en aning om att han var där! Achivement unlocked! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Alltså, FY FAN vad bra Valve är... TF2 för 10 dollar. vad blir det.. 80 kr? och en del tar 699 kr för en del spel.. ~130 kronor Körde lite nu ikväll... funderar starkt på att köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 €9,99 blir väl ändå 104,51kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 €9,99 blir väl ändå 104,51kr. Åh, najs! Då har kursen gått ner de senaste 3-4 veckorna Forex säljer för " 107,90 SEK ger dig 9,99 EUR" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Åh, najs! Då har kursen gått ner de senaste 3-4 veckorna Forex säljer för " 107,90 SEK ger dig 9,99 EUR" Mkej, jag kör denna sajten i vilket fall och den har aldrig ljugit för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 ~130 kronor Körde lite nu ikväll... funderar starkt på att köpa det! ARGH.. glömde att idiotvalve bytte så att vi européer inte kan betala i dollar.. that sucks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 ööööh, nån som vet en server som man kan stå på några timmar utan att bli kickad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 ööööh, nån som vet en server som man kan stå på några timmar utan att bli kickad? I second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts