Sniper Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Varför inte? Du får ju 5 spel. För att jag inte bryr mig om andra spel i det paketet än TF2. Half-Life sux. Portal har jag redan kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Half life och Left 4 Dead suger! För att jag inte bryr mig om andra spel i det paketet än TF2. Half-Life sux. Portal har jag redan kört. No.. http://img21.imageshack.us/img21/3690/familyguystewieyousuckb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 No.. http://img21.imageshack.us/img21/3690/familyguystewieyousuckb.jpg FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Jag har sett att man kan uppgradera sina vapen..? Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Jag har sett att man kan uppgradera sina vapen..? Hur gör man det? Genom att samla achievements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 I vapen menyn så finns det nu en sak som heter "Head" till höger när man byter vapen till karaktärerna... nån som har en aning om vad det är eller vad det ska bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 I vapen menyn så finns det nu en sak som heter "Head" till höger när man byter vapen till karaktärerna... nån som har en aning om vad det är eller vad det ska bli? Dem kommer göra hattar till karaktärerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Shuzan. http://www.youtube.com/watch?v=WxNyOJ9fOLA Tryck på HD knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Snyggt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Shuzan. Tryck på HD knappen. Fy fasen vad grym du var då. Förstår varför du är med i ESG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Shuzan. http://www.youtube.com/watch?v=WxNyOJ9fOLA Tryck på HD knappen. Jag kan passa på att fråga, vad gör det vapnet "Electro-Sapper"..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Jag kan passa på att fråga, vad gör det vapnet "Electro-Sapper"..? Sappar sentrys, dispensers och teleports som engies bygger. Om en spy slänger en sapp på en sentry så slutar sentryn funka och tar även skada tills den är förstörd eller engien "slår" bort sappen med wrenchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 YOU GUYS SEEING THIS SHIT?! Fan, konspirationsteoristerna hade rätt för en gångs skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 YOU GUYS SEEING THIS SHIT?! Fan, konspirationsteoristerna hade rätt för en gångs skull... Meeeen! Jag vill ha uppdatering till Sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Meeeen! Jag vill ha uppdatering till Sniper. Kommer ju till båda, samtidigt. Ser fram emot det hela, klockorna verkar ju intressanta, minst sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Kommer ju till båda, samtidigt. Ser fram emot det hela, klockorna verkar ju intressanta, minst sagt! Åh, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 OMG LEAKED http://www.youtube.com/watch?v=c9xUdmA_DDI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 "And now he's here to Fuck us!" Priceless! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Grym video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Zcruwen ditt retard du tycker inte det är passande att den enda meet the... videon som har "leakt" är spy videon? valve är smartare än så detta är ett trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts