Boomer Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Vad sägs om lite TF2 ikväll, grabbs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Vad sägs om lite TF2 ikväll, grabbs. Jag led igår när jag inte kunde lira, men ikväll låter som en stabil tid. Count me IN! EDIT: Btw, på tal om tid, vilken tid? Redigerad 4 april, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Jag led igår när jag inte kunde lira, men ikväll låter som en stabil tid. Count me IN! EDIT: Btw, på tal om tid, vilken tid? Åtta-ish, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Jag är on. Blir det lite competition över det hela så är jag lite mer taggad. Det har gått skitdåligt för mig på senaste tiden. Förutom som Soldier, men spy är ju min main class. btw, vet någon när nästa "Meet the.." kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Jag är också på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Jag är nog på ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 ikväll skall jag slå min wrench mot min metall tills alla maggots är dööa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Fel av mig. Kan inte förräns kanske 22-23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Ska lägga en grillning men jag kanske hinner vara med ändå. Redigerad 4 april, 2009 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Jag led igår när jag inte kunde lira, men ikväll låter som en stabil tid. Count me IN! EDIT: Btw, på tal om tid, vilken tid? Jag är on. Blir det lite competition över det hela så är jag lite mer taggad. Det har gått skitdåligt för mig på senaste tiden. Förutom som Soldier, men spy är ju min main class. btw, vet någon när nästa "Meet the.." kommer? Jag är också på! ikväll skall jag slå min wrench mot min metall tills alla maggots är dööa! Fel av mig. Kan inte förräns kanske 22-23. Ska lägga en grillning men jag kanske hinner vara med ändå. It's a date then. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Inne på Steam och Skype. Bara att spamma så jag märker Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 ska vi dra igång detta partaj eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Oh, sorry! Ska bara dinga 80 på WoW så kommer jaglol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Den här helgen kan man få HELA Orange Box för 10 Euro, så jag har slagit till. Jag heter Pizzahatt på Steam, adda mig om ni vill spela TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Den här helgen kan man få HELA Orange Box för 10 Euro, så jag har slagit till. Jag heter Pizzahatt på Steam, adda mig om ni vill spela TF2. Is it worth it? (http://store.steampowered.com/sub/469/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Is it worth it? Mjo, jag är inget stort fan av Half-Life men att betala 110 spänn för 5 spel tycker jag är hyfsat bra även om Half-Life 2 i min bok bara är medelmåttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Jag bestämde mig att inte skaffa det tillslut. Jag hade skaffat det enbart för TF2, men det känns inte riktigt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Jag bestämde mig att inte skaffa det tillslut. Jag hade skaffat det enbart för TF2, men det känns inte riktigt värt det. Varför inte? Du får ju 5 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Half life är den bästa spelserien som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Half life är den bästa spelserien som finns! Half life och Left 4 Dead suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts