Nik. Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Orkade inte med alla arena banor... D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Orkade inte med alla arena banor... D: Vi bytte ganska kort efter att du stack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Vi bytte ganska kort efter att du stack ...................... THEN SAY SOMTHING! :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Halv ett tror jag. Synd att jag drog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 ...................... THEN SAY SOMTHING! :@ Försökte. Jag antar att The Hunter var för mycket för dig ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Försökte. Jag antar att The Hunter var för mycket för dig ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Ofta du balia TF2 för Hunter Men detta måste göras om på rätt sätt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Vad sägs om idag då. Samma tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Vad sägs om idag då. Samma tid? Jag kan inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 (redigerad) We're on tonight. Om mer folk är inne. Orkar inte att vara "bara" 4 Redigerad 7 mars, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag är typ fri från och med. .... ... nu och framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Jag kan vara med om det blir lir ikväll. Åker hem igen idag. Dock beror det på om min ping är för hög eller inte. Om den är okej, då är jag på ett par timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Jag kan vara med om det blir lir ikväll. Åker hem igen idag. Dock beror det på om min ping är för hög eller inte. Om den är okej, då är jag på ett par timmar. Jag med Äntligen är man hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Orkade inte med alla arena banor... D: Arena is the shit ----- F.ö så vettefan om jag kan lira nu under veckorna då jag har fullt tjo med att renovera rummet, till helgen kan jag nog vara med och lira med er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag röstar på TF2 ikväll/imorgon. Min nya dator klarar TF2 galant. Dock kan jag ha, som vanligt, problem med lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag är på för lite TF2 redan nu ikväll! Ge mig tid, ip och vent ip (om detta nu ska användas) Så är jag där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag vet inte vilka servrar ni brukar köra på, men jag inväntar tills klockan 19:00, och ser om någon annan är med. Annars kan jag börja leta efter en bra server med låg ping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 TODAAAAY, is nogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 TODAAAAY, is nogo. Zhat sniper is a traitor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag är högst troligt med. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts