Adrian G Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Jag kan lira imorgon. Eftersom inte Ylex, Alex, ja han... inte kunde förräns fredag och ju större desto bättre tänkte jag att vi kan ha typ 18.00 på Fredag. Vad sägs? Kan ju klart köra lite lir vi andra då och då. Låter kul, nämn tid och datum så chatt? Hade tänkt Steam-chatten. De som har Skype får gärna använda den. Vice! Denna gången går du med i chatten också! Shift+tab så ska du se en ruta om att du är inbjuden. Om du inte ser den så klicka ner de andra .... Steam-id CreepyCruel Edit: Gör en lista Vicecitylife Boomer Chucky.Swe Zcruwen Nik Mr.Magic Wu Zi Mu Alle090 Explosive Vice Iwex DrStupid (Britt-Marie) Dessa gäller Fredag! Om ni inte kan. Säg till! Jag är på imorgon 18.00 Redigerad 4 mars, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag är med om ni säger till mig bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag är med om ni säger till mig bara... Dig? Det kan du glömma Vi vill inte ha några fjantar med när vi lirar... ... You're on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Dig? Det kan du glömma Vi vill inte ha några fjantar med när vi lirar... ... You're on! mm det är bäst att du inte är med då höhöhö noob... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Kan inte klockan 18. men fredag? sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Bah, sryk mig, kom på att jag skulle iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Kanske får ta och installera team furtress 2 igen.. knappt lirat det alls sen jag skaffade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag kan nu ikväll (ingen repning) och kanske imorn. Fredag och hela helgen är jag borta så jag har ingen chans till att lira då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Vicecitylife Boomer Chucky.Swe Nik Mr.Magic Wu Zi Mu (hoppar in senare) Alle090 Vice Iwex DrStupid (Britt-Marie) Mjaha Fortfarande en fin samling Redigerad 5 mars, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag längtar till fredag! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Sorry gubbar, 18:00 är för tidigt. Jag är hemma tidigast 20:40, då är bussen framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag är lätt på, jag har 150 timmar som spy, var beredd på att bli ägda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Sorry gubbar, 18:00 är för tidigt. Jag är hemma tidigast 20:40, då är bussen framme. Vi spelar fööörmodligen fortfarande då, så då är det väl bara att du hoppar in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 jag ska lätt vara i de bästa laget på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 jag ska lätt vara i de bästa laget på fredag. Och vilket är det bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Och vilket är det bästa? Det jag skulle varit med i Tyvärr kan jag inte vara med så det kommer inte finnas nått "bästa lag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Och vilket är det bästa? Det som jag är med i såklart. edit: fu zcruw! Redigerad 4 mars, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Det som jag är med i såklart. edit: fu zcruw! Då vet jag vilket lag jag ska välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 edit: fu zcruw! Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 +1 for Public Pawnage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts