Desmar Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Läste just en recension om det i det nyaste numret av PCG, kan säga att jag blev väldigt sugen och köpte det på direkten över Steam. Just nu håller jag på att ladda ner det (Går långsamt över steam ) Och skulle hemsk gärna vilja höra vad ni som har spelet tycker om det ! Här har ni en trailer som jag hittade Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Läste just en recension om det i det nyaste numret av PCG, kan säga att jag blev väldigt sugen och köpte det på direkten över Steam. Just nu håller jag på att ladda ner det (Går långsamt över steam ) Och skulle hemsk gärna vilja höra vad ni som har spelet tycker om det ! Här har ni en trailer som jag hittade Klick! Spelet är askul enligt mig. Bra med många klasser så det finns nåt för alla. Tex spy om man vill smyga runt eller heavy om man vill skjuta lite hursomhelst. Jag tycker det är ett jättebra spel med bra teamwork och asbra action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Spelet är askul enligt mig. Bra med många klasser så det finns nåt för alla. Tex spy om man vill smyga runt eller heavy om man vill skjuta lite hursomhelst. Jag tycker det är ett jättebra spel med bra teamwork och asbra action! Låter roligt ! Finns det en singel player funktion, eller är det endast ett online spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Låter roligt ! Finns det en singel player funktion, eller är det endast ett online spel ? Enbart multiplayer, det hade blivit tråkigt med singleplayer med bottar. Men änsålänge så är ju inte alla proffs på spelet så motståndet är rätt lika på det flesta servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Enbart multiplayer, det hade blivit tråkigt med singleplayer med bottar. Men änsålänge så är ju inte alla proffs på spelet så motståndet är rätt lika på det flesta servrar. Klart för mig om 5 min. Skulle du vilja spela lite ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Klart för mig om 5 min. Skulle du vilja spela lite ? Ja lätt! Vad heter du på Steam? Har du vent eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 20 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ja lätt! Vad heter du på Steam? Har du vent eller nåt? Pm'a ditt steam namn så addar jag dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Skitkul multiplayerspel VALVe har verkligen gjort ett suveränt jobb på animationerna och ansiktena. Älskar att höra en heavy skrika "CRY SOME MOOOORE!" efter att han har skjutit ett tag. Spy är skitkul också men rätt svårt Adda mig på jojje975 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag har nu fastnat för detta spelet efter att ha köpt orangebox, spelar så mycket jag kan. Någon som fortfarande spelar och vill lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Röligt spel, favoriserat Scout ;> Tar upp det i den här tråden också då jag inte fick nått svar i CS tråden Okej... ehhh Hej! Det här må vara lite offtopic, men ontopic samtidigt. Jag undrar om det är någon som vet några användbara Tweaks till Team Fortress 2? Typ saker man kan skriva i consollen (inga startup option saker ehehehehhe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Funderar på att köpa den oranga boxen och då kommer jag såklart att spela detta, men CoD4 är det enda onlinespel jag spelar och kommer att spela tills något annat riktigt bra kommer ut. haha jag har t.om. inte spelat CS (jag har spelat men aldrig brytt mig om att skaffa för det är inte så roligt enligt mig) Redigerad 7 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Ska dra och köpa Orange Box alldeles strax och då blir det TF2 för fulla muggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Ni som fortfarande lirar eller vill lira, PM:a mig så kanske vi kan köra lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Ni som fortfarande lirar eller vill lira, PM:a mig så kanske vi kan köra lite. Mysig spelstund Hjälptes åt lite gjorde vi också *se bild*. TF2 är riktigt kul när man kommer in i det, roligaste klassen är absolut sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Det var trevligt Vi får lira mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Någon här som spelar till PS3, någon som vet om det är populärt till PS3, annars kanske det är vettigare att köpa orange box till PC, fasst jag föredrar att spela på konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hmm.. För det första så tar det skitlång tid innan jag kan joina en server, och när jag väl är inne laggar det så uti helvete. Laggar bara i TF2, vad kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hmm.. För det första så tar det skitlång tid innan jag kan joina en server, och när jag väl är inne laggar det så uti helvete. Laggar bara i TF2, vad kan vara felet? Är det så på alla servrar eller har du bara testat någon enstaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Det funkar nu, skaffade nya drivrutiner och shit . eliizar, ska vi lira lite? Vad heter du på Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag heter eliizar, fast nickar TimTom på TF2. Adda mig gärna men spela får vi göra en annangång, ska sova nu. Kan ju dra med Qouad också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts