Alftakillen Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Vet inte om ni vet det redan. Har sökt men inte hittat något iaf. Men ja ville bara visa er att Guitar Hero 3 Demot Finns på fz.se för hemladning, Dock läre man bränna ner, men det kanske funkar ändå. Håller på att tanka det nu. Medelerar er sen om det funkar. Demo här. Och låtarna är: Preistess med "Lay Down" Pearl Jam med "Even Flow" Tenacious D med "The Metal" Pat Benatar med "Hit Me With Your Best Shot" Scorpions med "Rock You Like A Hurricane" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Blev skitglad! Men sen... 360. Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Hur ska man bränna det som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Hur ska man bränna det som? (citat) Ja, det fungerade för mig. Bara bränn att bränna ut (jag valde en DVD+RW skiva) och leta upp det i demo-listan på din Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 20 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Blev skitglad! Men sen... 360. Fan! Men om du ska ha det till PS3 så har jag hört att den finns på ps store Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Vet inte om ni vet det redan. Har sökt men inte hittat något iaf. Men ja ville bara visa er att Guitar Hero 3 Demot Finns på fz.se för hemladning, Dock läre man bränna ner, men det kanske funkar ändå. Håller på att tanka det nu. Tack för detta, testade igår. Funkar utan probs. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts