Pico Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Gott folk, gamla som unga, nu är det nödsituation! När jag kopplade in ett minneskort i datorn för en minut sedan så kom den till min fasa inte upp i Den här datorn. Själva disken F:, hur jag nu ska uttrycka det, har gått upp i rök. Det finns inga spår som helst av den. Tack och lov så har jag i min enfald gått med på att installera ett skitprogram som heter Adobe Photo Viewer eller något i den stilen för länge, längesedan, så när någonting ansluts söker den automatiskt efter bilder. Bilderna kom upp i det programmet, vilket bevisar att datorn läser av kortet men av någon outgrundlig anledning inte visar F: där de flesta minneskort/USB-grejer hamnar. Kort sagt; Adobe Photo Viewer visar bilderna men de går inte att komma åt på annat håll via Den här datorn eller dylikt. Hur gör jag för att återställa F:, eller åtminstone göra så att den visas? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Högerklicka på "Den Här Datorn" -> Hantera -> Diskhantering -> Lägg till "F:". Så borde det vara iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jacker, tack för hjälpen. F: fanns inte med i listan över diskar, men allt som kopplas in verkar numera hänvisas till H: istället. F: har kort sagt försvunnit helt och hållet. Än en gång, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Det var inte jag! Det var hon som tog den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts