Henrik2 Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jag har gjort lite installationer av Generator01a som man behöver bara trycka på en knapp på bytas t.ex. AMCO bensinstationen till en statoil, preem, jet mack m.fl. och Supa save kan bytas till Ica, Coop m.fl. Jag har även gjort en ganska enkel installation av The Ultimate Stunt-park men lite måste man göra själv. Om det är någon som är intresserad av dessa filer skriv en liten text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jag har gjort lite installationer av Generator01a som man behöver bara trycka på en knapp på bytas t.ex. AMCO bensinstationen till en statoil, preem, jet mack m.fl. och Supa save kan bytas till Ica, Coop m.fl. Jag har även gjort en ganska enkel installation av The Ultimate Stunt-park men lite måste man göra själv. Om det är någon som är intresserad av dessa filer skriv en liten text. me, me!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 me, me!!! vad menar du med me,me!??????? Skriv något vettigt istället för att skriva jag, jag (översättning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 vad menar du med me,me!??????? Skriv något vettigt istället för att skriva jag, jag (översättning) jag tror att han menar att han är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Jag har inte ett enda txd program eller vad det heter så om jag laddar ner en ny installer så laddar jag ner den man inte behöver göra en enda sak förutom att klicka på install Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts