Vice. Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Nytt info om senaste virus från hackers så var försiktiga infot är detta:: Om du får ett mail från Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix pps..' så ska du ABSOLUT INTE öppna det! Det visas en bild i ca 10 sek. och sen kommer en text 'You´re hard drive is over' och sen är allt för sent; alla adresser, allt sparat har suddats ut. Det är ett helt nytt virus som är programmerat av en franskpirat som kallar sig Nwin2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Detta har man ju hört förut. Antagligen inget att bry sig om, då det är näst intill omöjligt att göra sån skada bara man -öppnar- ett mail. Säkert nån fjortis som vill ha sitt namn känt, och sprider runt falsk information. T.x som det på msn, då man får ett snabbmedelande där det står "om du blir addad av blabla@hotmail.com, blocka och ta bort han dirket!, han sprider ett virus kallat blabla!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Såg en kille igår på MSN som hade virus. Stackare, hann inte säga att han hade virus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Såg en kille igår på MSN som hade virus. Stackare, hann inte säga att han hade virus.. Hur vet du att han hade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Hur vet du att han hade det? Det vanliga MSN viruset, Fick helt plötsligt ett meddelande från honom och test. Som var följande: Hey, check out my eyes. Their scary :-(. And some pics from me :-). ******@hotmail.com vill skicka "pictures.jpeg.rar" Kunde bara gissa på ett virus då snubben är svenne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Man får ju sånna medelanden på MSN hela tiden.. lättlurade jävlar.. bara att skratta åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Det vanliga MSN viruset, Fick helt plötsligt ett meddelande från honom och test. Som var följande: Kunde bara gissa på ett virus då snubben är svenne Hahaha fick ett liknande från min bror, som fick ett virus. Det stod; "Check out my exgirlfriend :]" Filen hette pic005.rar. Om det bara är en bild, varför skicka som rar? Dessutom så pratar han aldrig engelska, och använder inte den där smileyn. Aja, alltid lite kul och kolla hur de försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Man får ju sånna medelanden på MSN hela tiden.. lättlurade jävlar.. bara att skratta åt dom Det är ju bara tragist.. Hahaha fick ett liknande från min bror, som fick ett virus. Det stod; "Check out my exgirlfriend :]" Filen hette pic005.rar. Om det bara är en bild, varför skicka som rar? Dessutom så pratar han aldrig engelska, och använder inte den där smileyn. Aja, alltid lite kul och kolla hur de försöker. Det bästa är när man berättar för dom att dom har virus . Dom fattar inget alls, typ: smittad: check out my exgirl Smittad vill skicka filen pictures.jpg.rar Jag: Hallå? Du har virus.. Smittad: Vaa?? vad snackar du om? Jag: Du har ett virus i din msn. Jag fick nyss ett engelst meddelande och en fil från dig. Smittad: Va? jag skrev inget Jag: Nej det var viruset Smittad: vaa?? Jag: Men för fan, genomsök bara datorn Smittad: Varför? Jag: för att du har virus OSV OSV Redigerad 18 oktober, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Det bästa är när man berättar för dom att dom har virus . Dom attar inget alls, typ: Haha precis. Fast för min bro blev det; *Min bror loggas ut och in flera gånger i rad* Jag: Jasså, så du vill visa mig ditt ex? Brodern: Va!? Jag: Ja, du skickade ju en bild på "henne". Brodern: Nu har jag fått det förbannade viruset också, vet du något bra gratis antivirus program?. Redigerad 18 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Hehe... Jag har aldrig haft nått "msn virus" däremot 1753 virus på samma gång... Datorn gick lite segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Hahaha fick ett liknande från min bror, som fick ett virus. Det stod; "Check out my exgirlfriend :]" Filen hette pic005.rar. Om det bara är en bild, varför skicka som rar? Dessutom så pratar han aldrig engelska, och använder inte den där smileyn. Aja, alltid lite kul och kolla hur de försöker. Var exakt påstods det att det bara var en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Var exakt påstods det att det bara var en bild? Filen hette pic005.rar. Alltid något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Har fåt virus på msn för länge sedan hette funny.exe Vet inte vad den gjorde men en snubbe skicka till mig Hey look att this game (bla bla vill skicka funny.exe) och jag gick på det :S och endell kompisar som dampa på mig xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Alltid härligt när internetevolutionen tar nya steg. Allvarligt talat, varför göra en tråd om ett virus som man måste vara bra osmidig för att gå på? Edit: Franskpirat!? Redigerad 19 oktober, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Fick ett sånt där 'varnings mail' för 4 år sedan, exact samma text av ett kedjebrev, lal. Inget nytt direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 BREAKING NEWS ____________________________________ TEH VIRUSES FOUND ON TEH INTERWEBS!!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) 'You´re hard drive is over' You are hard drive is over. Redigerad 19 oktober, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Alltid något. Bah, kan vara flera ändå. Men främst så kan det vara en enda stor bild... Jaja, klart det var ett virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Nytt info om senaste virus från hackers så var försiktiga infot är detta:: Om du får ett mail från Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix pps..' så ska du ABSOLUT INTE öppna det! Det visas en bild i ca 10 sek. och sen kommer en text 'You´re hard drive is over' och sen är allt för sent; alla adresser, allt sparat har suddats ut. Det är ett helt nytt virus som är programmerat av en franskpirat som kallar sig Nwin2. Hoax Och en hårddisk blir omöjligt "utsuddad" på 10 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Hoax Och en hårddisk blir omöjligt "utsuddad" på 10 sekunder Dom menar nog adressboken och emails skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts