Boomer Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 LEVEL 5 - SEVERE HYPE The Elder Scrolls V: Skyrim LEVEL 4 - HIGH HYPE Battlefield 3 LEVEL 3 - ELEVATED HYPE From Dust Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad LEVEL 2 - GENERAL HYPE Bioshock Infinite Torchlight 2 Minecraft Half-Life 3 Starhawk Metal Gear Solid: Rising LEVEL 1 - SOME HYPE Mass Effect 3 Hitman: Absolution Uncharted 3: Drake's Deception Dead Rising 2: Off the Record Rage Far Cry 3 Grand Theft Auto 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 LEVEL 5 - SEVERE HYPE Mass Effect 3 The Elder Scrolls V: Skyrim Deus Ex: Human Revolution Batman: Arkham City Metal Gear Solid: Rising LEVEL 4 - HIGH HYPE Battlefield 3 Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad Driver: San Francisco LEVEL 3 - ELEVATED HYPE Bioshock: Infinite Hitman: Absolution RAGE Max Payne 3 Dead Island LEVEL 2 - GENERAL HYPE Star Wars: The Old Republic Half-Life 2: Episode 3/Half-Life 3 LEVEL 1 - SOME HYPE The Last Guardian Ico & Shadow of the Colossus Collection Dead Island åker in på min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 LEVEL 5 - SEVERE HYPE Dead Island LEVEL 4 - HIGH HYPE Battlefield 3 Bioshock: Infinite LEVEL 3 - ELEVATED HYPE LA noire (PC) LEVEL 2 - GENERAL HYPE LEVEL 1 - SOME HYPE Dota 2 Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 (redigerad) Kom att tänka på den här tråden när jag skrev om hype i GTA-forumet. Dags för en uppdatering. Först några kommentarer om den gamla listan. LEVEL 5 - SEVERE HYPE L.A. Noire (se ovan) LEVEL 4 - HIGH HYPE Hitman V LEVEL 3 - ELEVATED HYPE TES: Skyrim (Måste. spela. klart. Oblivion.) Tropico 4 LEVEL 2 - GENERAL HYPE Jurassic Park - The Game Crusader Kings II LEVEL 1 - SOME HYPE Jagged Alliance 3 GTA V Anno 2070 SimsVille LA Noire - Var ett tag sen jag spelade det men på det stora hela var det ett bra och originellt spel med skön atmosfär. En del repetitiva sekvenser och ganska lågt omspelsvärde dock. Hitman V - Still waiting... Skyrim - Har fortfarande inte klarat Oblivion och tänker inte börja på Skyrim innan jag gjort det. Tropico 4 - Grafiskt och spelmässigt är Tropico 4 nästan identiskt med Tropico 3 men ändå så mycket bättre på alla sätt. Jag älskade humorn och den geniala idén med alla galna karaktärer som gav sidouppdrag. Det är dock ett ganska lätt och okomplicerat spel som bjuder på få utmaningar när man väl lärt sig grunderna. Jurassic Park - Många var ganska missnöjda med JP men personligen tyckte jag att det var ett helt okej, om än lite campigt, spel. Kanske inte så mycket till "spel" egentligen (mest knapptryckarsekvenser) men ändå en OK story som anknöt väl till den första filmen. Crusader Kings II - Ett av de allra bästa strategispel jag spelat och min kandidat till årets spel 2012. Förmodligen det bästa spel Paradox skapat. Fantastiskt. Jagged Alliance 3 - Ser mörkt ut för JA3 men lyckligtvis är några nya, lovande, isometrisk-taktiska spel på väg. GTA V - Still waiting... Anno 2070 - Jag gillade Anno 1404 men kom aldrig in i det här. För mycket eco-grejs för min smak... ---- Och nu den nya listan som inkluderar många kickstarter-spel: LEVEL 5 - SEVERE HYPE Dead State LEVEL 4 - HIGH HYPE The Banner Saga Europa Universalis IV King's Quest (Telltale) Rome II: Total War LEVEL 3 - ELEVATED HYPE Double Fine Adventure Hitman: Absolution Leisure Suit Larry remake LEVEL 2 - GENERAL HYPE Broken Sword - the Serpent's Curse GTA V Project Eternity Wasteland 2 LEVEL 1 - SOME HYPE Carmageddon Reincarnation Moebius Spaceventure SimsVille Redigerad 15 november, 2012 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 (redigerad) LEVEL 5 - SEVERE HYPE GTA V Mount & Blade II Watch Dogs LEVEL 4 - HIGH HYPE The Last of Us LEVEL 3 - ELEVATED HYPE GRID 2 Dragon Age III Bioshock Infinite LEVEL 2 - GENERAL HYPE Final Fantasy Versus XIII Rome II: Total War LEVEL 1 - SOME HYPE Starcraft II: Heart of the Swarm ArcheAge EDIT: Ser nu hur enormt barnslig jag var i den här tråden för några år sen! Redigerad 15 november, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 LEVEL 5 - SEVERE HYPE Hitman: Absolution SC2: HotS LEVEL 4 - HIGH HYPE TETRIS UNLIMITED LEVEL 3 - ELEVATED HYPE MARIOPARTY63 LEVEL 2 - GENERAL HYPE KINGDOM OF BOSWESER LEVEL 1 - SOME HYPE Harpan 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2012 Assassin's Creed 3 Battlefield 3 Max Payne 3 Assassin's Creed 3 släpps till PC nästa vecka! Battlefield 3 har jag spelat i mer än 600 timmar. Kanonkul! Max Payne 3 har jag spelklart på datorn men har fortfarande inte startat det. Jag hypade som fan till en början, men sedan när det kom hade jag inte tid att spela och sedan har jag glömt bort det. Nu väntar jag egentligen bara på GTA V. Lite tråkigt, jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2012 LEVEL 5 - SEVERE HYPE Total War: Rome 2 GTA V Starcraft 2: HotS LEVEL 4 - HIGH HYPE Europa Universalis IV LEVEL 3 - ELEVATED HYPE Nästa Tim Schafer-titel LEVEL 2 - GENERAL HYPE Tomb Raider LEVEL 1 - SOME HYPE FarCry 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2012 (redigerad) LEVEL 5 - SEVERE HYPE GTA V Redigerad 17 november, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 Idag släpptes Open World Zombie Survival spelet State of Decay på XBox Live. Passade på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2013 Battlefield 4 GTA V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2013 LEVEL 5 - SEVERE HYPE Grand Theft Auto V Mirrors Edge 2 LEVEL 3 - ELEVATED HYPE The Last Of Us Hoppas som fan på att Mirrors Edge 2 utannonseras på E3, och med alla rykten som varit på sistone, samt att EA la upp "Mirrors Edge 2" på en hjälpsida och att EA utlovat en "surprise" för E3 så har jag höga förväntningar på att Mirrors Edge 2 är verklighet och att det kommer i år! The Last Of Us verkar jättespännande och det har fått massor av höga betyg. Massor utav 10or! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 HYPE!!! Transistor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 LEVEL 5 - SEVERE HYPE GTA V Mount & Blade II Watch Dogs LEVEL 4 - HIGH HYPE The Last of Us LEVEL 3 - ELEVATED HYPE GRID 2 Dragon Age III Bioshock Infinite LEVEL 2 - GENERAL HYPE Final Fantasy Versus XIII Rome II: Total War LEVEL 1 - SOME HYPE Starcraft II: Heart of the Swarm ArcheAge LEVEL 5 - SEVERE HYPE GTA V Hearthstone Destiny LEVEL 4 - HIGH HYPE Wildstar Watch Dogs The Division LEVEL 3 - ELEVATED HYPE Dragon Age: Inquisition FIFA 14 Dark Souls II LEVEL 2 - GENERAL HYPE Diablo III: Reaper of Souls Mount & Blade II LEVEL 1 - SOME HYPE The Elder Scrolls Online The Order 1886 Nästan ett år sen min förra post, rätt mycket som skiljer sig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 LEVEL 5 - SEVERE HYPE GTA V Battlefield 4 LEVEL 4 - HIGH HYPE Star Wars Battlefront The Division Watch Dogs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 (redigerad) LEVEL 5 - SEVERE HYPE The Elder Scrolls Online LEVEL 4 - HIGH HYPE Prey 2 LEVEL 3 - ELEVATED HYPE South Park: The Stick of Truth LEVEL 2 - GENERAL HYPE Castlevania: Lords of Shadow 2 LEVEL 1 - SOME HYPE Dark Souls II Redigerad 24 september, 2013 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 (redigerad) Bold på det som hypas till höjder hemma hos Troxie PS Vita: Final Fantasy X / Final Fantasy X2 Remake Wii U: The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Bayonetta 2 Smash Bros Wii U PS3: Assassins Creed IV Metal Gear Solid V The Last Guardian Redigerad 29 september, 2013 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 Wii U: The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Förlåt men... hur kan du hypea det ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Förlåt men... hur kan du hypea det ens? Jag tycker om att spela mina absoluta favoriter i en högre upplösning. Frågor på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 SUPERDUPERHYPE: Torment: Tides of Numenera Dreamfall Chapters littegranna hype: Dragon Age Inquisition Fable 4 Spel som jag åtminstone noterat: GTA V The Sims 4 Tror inte det blir så mycket spelande innan 2014 för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts