Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Bra att du inte ens varit med i MMO-svängen när du uttalar dig om PvP. Snälla, lär mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag kom på ett! Nya versionen av PVK II. Den ska bli riktigt fet har jag förstått. http://www.pvkii.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Har aldrig varit intresserad av Final Fantasy, har aldrig spelat ett FF spel och har alltid sagt att jag aldrig kommer att göra det heller. men 13 har faktist sugit in mitt intresse lite med typ den enda trailern ute, anledningen till att jag aldrig velat spela ett FF spel är fightsystemet, jag absolut hatar det vilket är synd för jag har hört att spelen inehåller fina historier, kanske jag hyr 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Jag installerade Jedi Academy igen häromdagen, och jag är jävligt sugen på en tredje del i Jedi Knight- serien, eller ett Star Wars- spel med den typen av gameplay. Skulle sitta riktigt fint med ljussabeldueller i en ny, fräsch spelmotor som kan erbjuda det senaste inom spelteknologi. Vad sägs om Euphoria, som i GTA IV? Skulle få koreografin att se riktigt über ut i ljussabelstrider. Och sedan något som kan hantera fysiken och göra nästan all miljö integrerbar. Skulle ju sitta fint att slita loss lite grejer med kraften och sedan knuffa iväg det mot en hop fiender med en stöt. Det skulle dessutom öppna för hög kreativitet. Och rent spelmässigt så skulle jag faktiskt mer vilja ha ett actionäventyr än bara action. I tidigare Jedi Knight har det alltid handlat om att meja ned fiender. Jag skulle vilja ha lite mer rollsspelsmoment i form av att att man i vissa delar kan/måste konversera med folk, leta på saker, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Jag installerade Jedi Academy igen häromdagen, och jag är jävligt sugen på en tredje del i Jedi Knight- serien, eller ett Star Wars- spel med den typen av gameplay. Skulle sitta riktigt fint med ljussabeldueller i en ny, fräsch spelmotor som kan erbjuda det senaste inom spelteknologi. Vad sägs om Euphoria, som i GTA IV? Skulle få koreografin att se riktigt über ut i ljussabelstrider. Och sedan något som kan hantera fysiken och göra nästan all miljö integrerbar. Skulle ju sitta fint att slita loss lite grejer med kraften och sedan knuffa iväg det mot en hop fiender med en stöt. Det skulle dessutom öppna för hög kreativitet. Och rent spelmässigt så skulle jag faktiskt mer vilja ha ett actionäventyr än bara action. I tidigare Jedi Knight har det alltid handlat om att meja ned fiender. Jag skulle vilja ha lite mer rollsspelsmoment i form av att att man i vissa delar kan/måste konversera med folk, leta på saker, osv. http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/# ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/# ? Just det, de där har jag sett. Tycker dock att kraften ser lite "överdriven" ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Haha, icke bloatad PvP i WoW... har du spelat EVE eller SWG? Jag har. EVE pvp är kasst. SWG är kasst i allmänhet efter expansionen. Det blev hur enkelt som helst att bli en jedi. WoW är bäst i PvP-väg tills WAR kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 - - - Ingen speciell ordning för min del...: Armed Assault II - Uppföljaren till Armed Assault. Även om det känns lite tidigt med en uppföljare verkar det värt att lägga vantarna på. Bättre AI och mer realistiska miljöer utlovas. http://www.arma2.com/ Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Kommentarer överflödiga... http://www.konami.jp/gs/game/mgs4/en/ Grand Theft Auto IV - Kommentarer överflödiga här med... http://www.rockstargames.com/IV/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Jag har. EVE pvp är kasst. SWG är kasst i allmänhet efter expansionen. Det blev hur enkelt som helst att bli en jedi. WoW är bäst i PvP-väg tills WAR kommer ut. Nja vi alla har våran ide av hur det perfekta ska se ut. SWG var det bästa förrut tills spelet förstördes. Men ändå tycker jag hatt Dark age off camelot har bättre PVP mer känsla i det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Jag har. EVE pvp är kasst. SWG är kasst i allmänhet efter expansionen. Det blev hur enkelt som helst att bli en jedi. WoW är bäst i PvP-väg tills WAR kommer ut. Men jag har hört att PvP-funktionen i WAR ser förjävligt ut i det stadiet det ligger i nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Men jag har hört att PvP-funktionen i WAR ser förjävligt ut i det stadiet det ligger i nu? Spelet ska tydligen vara mer PvP riktat. Därav är WARs huvudfunktion MMORPG PVP. Och det är ännu bara beta, så låt det ta sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Project Origin (F.E.A.R. 2) Gameplayvideo finns på bl a ign.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ser framemot Assasins creed på PC - verkar vara ett grymt nice spel. Splinter cell conviction - Behöver man säga mer än, splinter cell The sims 2 fritid - The sims fan som man är Mercenaries 2: World In Flames - ja... Left 4 dead - har inte sett så mycket, kan bli nice Frontlines: Fuel of War - Verkar rätt nice faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vet inte vad jag skrev sist, men ser väl ut så här just nu. GTA 4. Det är snart här... Far cry 2. Älskade ettan, och tvåan ser otroligt bra ut. Vill pröva på Rocket launcher! Hette något med 7 har jag för mig.. Project offset. Ser ut att bli det bästa spelet någonsin. Operation flashpoint 2. Ettan var sjukt kul, hoppas det blir likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Är jävligt hypad på Condemed 2, ettan var ju grym och tvåan ser riktigt rått ut and that's a good thing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) GTA IV Battlefield: Bad Company Mercenaries 2: World in Flames Mafia 2 The Getaway 3 Saints Row 2 Gran Turismo 5 Redigerad 15 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Nu börjar jag bli hypad för vad jag tror kommer bli dem två bästa fight spelen i år. såklart snackar jag om Street Fighter 4 och Tekken 6, såklart behöver jag inte säga varför street fighter kommer bli grymt, det är ju trots allt kult och anledningen varför jag tror Tekken 6 kommer bli grymt är dels att det kommer finnas flera delar av en bana (som dead or alive tror jag) och av en film från en arkad hall i japan där folk kan prova spelet så ser man att det finns 40 gubbar att låsa upp. Sen kommer ju Soul Calibur 4 och Dead or Alive 5 ut också men jag skulle aldrig sätta någon av dem spelserierna lika högt som Street Fighter eller Tekken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) HYPELIST 2000™ LEVEL 5 - SEVERE HYPE Empire: Total War GTA IV Mass Effect 2 LEVEL 4 - HIGH HYPE Spore Mafia 2 LEVEL 3 - ELEVATED HYPE Hitman 5 Fallout 3 LEVEL 2 - GENERAL HYPE Alan Wake Jagged Alliance 3 LEVEL 1 - SOME HYPE Europa Universalis: Rome L.A. Noire (om PC eller 360) Redigerad 12 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) HYPELIST 2000™ L.A. Noire (om PC eller 360) Det skulle väl vara det första spelet från Rockstar som skulle bli PS3 exklusivt? Redigerad 12 mars, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Jag följer Umbertos Hypelista HYPELIST 2000™ LEVEL 5 - SEVERE HYPE Grand Theft Auto IV Metal Gear Solid 4 Resident Evil 5 (långt kvar) LEVEL 4 - HIGH HYPE Condemned 2: Bloodshot Tekken 6 Street Fighter LEVEL 3 - ELEVATED HYPE Fallout 3 Haze Alone in the Dark 5: Near Death Investigation Brothers In Arms: Hells Highway LEVEL 2 - GENERAL HYPE Resistance 2 LEVEL 1 - SOME HYPE Star Wars: The Force Unleashed Redigerad 12 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts