Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 The orange box (PC) får det i julklapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) The orange box (Xbox360) får det i julklapp! Redigerad 15 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Army of Two och en till handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 GE MIG WOTLK FFFFFFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 GE MIG WOTLK FFFFFFS Lägg av med WOW, det är så enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Lägg av med WOW, det är så enformigt. Ska jag cutta dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Lägg av med WOW, det är så enformigt. Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Håller med till 100%!. Du har aldrig spelat WoW, så ska jag cutta dig också? ..eller det behöver jag ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Lägg av med WOW, det är så enformigt. Förklara, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Det inte ljust ut för Jagged Alliance 3. Strategy First äger rättigheterna och hade under senare år lagt ut utvecklingen av JA 3. Efter tjafs med utvecklarna tog man dock tillbaka licensen och lagt ut den till ryska Akella och F3games. Hände i december förra året. Mmm, du har rätt men JA3 är åtminstone "in production" fortfarande så jag hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Förklara, snälla! Spelet har ju en förjävla tråkig grind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Spelet har ju en förjävla tråkig grind? Som alla andra Riktiga MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Spelet har ju en förjävla tråkig grind? Finns ju annat att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Finns ju annat att göra! PVP > CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Du har aldrig spelat WoW, så ska jag cutta dig också? ..eller det behöver jag ju inte. Har jag visst, men sålde min gubbe för 25 000. Köpte en special designad rakhyvel från gillette för dom pengarna Kiss my wrist motherfucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Har jag visst, men sålde min gubbe för 25 000. Köpte en special designad rakhyvel från gillette för dom pengarna Kiss my wrist motherfucker! Du ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 PVP > CS Haha, icke bloatad PvP i WoW... har du spelat EVE eller SWG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Du har aldrig spelat WoW, så ska jag cutta dig också? ..eller det behöver jag ju inte. Ingen skrattade så jag tar på mig det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Haha, icke bloatad PvP i WoW... har du spelat EVE eller SWG? Nä, men WoW PvP > All. @Tweak: Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Nä, men WoW PvP > All. @Tweak: Tack! Bra att du inte ens varit med i MMO-svängen när du uttalar dig om PvP. Hur känns det när man går in på valfritt internetkafé och ser <10-åringar sitta insnöade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts