Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ibland så ser jag fram emot Warhammer Online: Age of Reckoning, men det är nog bara när jag inte tänker på att jag antagligen behöver skaffa mig en ny dator för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Stackars WoW nördar? Ja, fan vad synd det är om oss som längtar till nästa expansion, nästan lika sorgligt som att längta till Assassin's Creed. Same shit. Jag vet inte riktigt hur Renard tänkte, han kanske menade det som en förolämpning. Men jag tycker verkligen synd om er som är fast i skiten. Ni fick göra er av med allt ni hade åstakommit, ta er till level 70 och börja om från början. Nu kommer ni få göra samma sak åter igen, därför tycker jag synd om er. Fast åt andra sidan kanske ni gillar det? Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Jag vet inte riktigt hur Renard tänkte, han kanske menade det som en förolämpning. Men jag tycker verkligen synd om er som är fast i skiten. Ni fick göra er av med allt ni hade åstakommit, ta er till level 70 och börja om från början. Nu kommer ni få göra samma sak åter igen, därför tycker jag synd om er. Fast åt andra sidan kanske ni gillar det? Haha! Du har missat poängen helt och hållet. Hoppas du aldrig börjar med WoW igen. Redigerad 31 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Du har missat poängen helt och hållet. Hoppas du aldrig börjar med WoW igen. Du behöver inte oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ärligt talat så finns det bara tre (bekräftade) spel som jag ser fram emot just nu och de är Spore, Jagged Alliance 3 och Fallout 3. GTA IV ser iofs intressant ut men om det inte kommer till PC skiter jag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Hellgate: London Lirade betan, såld direkt. Bara jobbigt att folk är så off på betor, så man får leta reda på allt helt ensam. Det är ett MMOFPS, skaparna från Diablo gick över till Flagship studios och skapade HGL. En väldigt enkel förklaring av spelet är Doom 3 meets Diablo 2. win-win.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Hellgate: London Det är ett MMOFPS, skaparna från Diablo gick över till Flagship studios och skapade HGL. Men visst finns det ett campaign-läge också? Har ingen lust med månadsavgift - för det var det som gällde, right? Här har man koll. Redigerad 31 oktober, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Men visst finns det ett campaign-läge också? Har ingen lust med månadsavgift - för det var det som gällde, right? Här har man koll. Tror det finns Campaign. Eller typ Single Player. Det finns utan månadsavgift, men nån form av basic-grejs... Men för att få exklusiva [nånting] så behöver man betala x antal $ i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Crysis, Crysis och åter Crysis. Har spelat demot ett antal gånger och kan knappt bärga mig tills det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Men visst finns det ett campaign-läge också? Har ingen lust med månadsavgift - för det var det som gällde, right? Här har man koll. Ja, det finns ett singelplayer läge. Inget att rekomendera dock. Kul första gången, sen tröttnar du. Har du spelat Diablo så vet du vad jag snackar om. Detta är ett spel som verkligen öppnas upp på LAN eller online. Angående pengafrågan.. Om du har en subscribe så får du allt nytt när det kommer. Du kan spela både offline och online direkt när du köpt spelet utan att betala ett öre extra, men du kommer slacka efter om du funderar på att bli en av de bättre spelarna. (Alltså, om du som jag kommer ha HGL som ett relax game som du kan logga in och lira på från stund till stund är det perfekt. Vill du vara en av de första till lvl 50 och gå med i dom bästa guilderna and whatnot så bör du subscriba.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Manhunt 2 , Bara en sån sak att dom fått dragit tillbaka spelet 2 gånger gör att man vill ha det extra mycket. Midnight Club: L.A., Ser iaf snyggt ut på trailers och bilder, ska kollas upp. GTA IV, Behöver inte säga så mycket, ett måsta i spelhyllan. Mafia 2 , Samma sak som med GTA, ett måste. Fallout 3, Ser snyggt ut, ska kollas upp. Gran Turismo 5, GT har alltid vart ett säkert kort, och nu när det kommer till ps3 så kan det inte slå fel, det var GT5 som dom flesta snackade om innan PS3 kom ut på marknaden. Assassin`s Creed, Är egentligen inte så insatt i spelet, men läst en del om det, bla här på forumet, så det ska iaf kollas upp. Resident Evil 5, Ser riktigt snyggt ut, sen gillar jag skräckspel också, kommer bli konkurans mellan Resident Evil och Silent Hill V som enligt tidningen Level kommer komma ungefär samtidigt. Killzone 2 Bara sett bilder från det, ser snyggt ut så det ska jag kolla upp. L.A. Noire, Som jag skrev i tråden om spelet, Helt min typ av spel, 40-tal och Los Angeles och det kommer säkert bli rätt våldsamt också. Om jag skaffar allt, eller DOM jag skaffar kommer det vara till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Ärligt talat så finns det bara tre (bekräftade) spel som jag ser fram emot just nu och de är Spore, Jagged Alliance 3 och Fallout 3. GTA IV ser iofs intressant ut men om det inte kommer till PC skiter jag i det. Det inte ljust ut för Jagged Alliance 3. Strategy First äger rättigheterna och hade under senare år lagt ut utvecklingen av JA 3. Efter tjafs med utvecklarna tog man dock tillbaka licensen och lagt ut den till ryska Akella och F3games. Hände i december förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Om det kommer så Elder Scrolls Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Unreal tournament III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Frontlines: Fuel of War Påminner om World in Conflict, fast i FPS-format. FZ IGN ----- Brothers in Arms: Hell's Highway Efter besvikelsen Airborne och CoD's miljöombyte ska det bli skoj med en ny WWII-shooter. FZ IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Eftersom jag ahr köppt några av dem som jag hade en lista på att köpa så är det bara GTAIV, Metal Gear Solid 4, Turok, Legendary: The Box kvar Edit: läste paddans inlägg precis över mig och kom på att Brothers In Arms: Hells Highway också är på listan Redigerad 14 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Eftersom jag ahr köppt några av dem som jag hade en lista på att köpa så är det bara GTAIV, Metal Gear Solid 4, Turok, Legendary: The Box kvar Edit: läste paddans inlägg precis över mig och kom på att Brothers In Arms: Hells Highway också är på listan Finns det något releasedatum för Turok? Kommer ihåg att det var riktigt fett när man var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Finns det något releasedatum för Turok? Kommer ihåg att det var riktigt fett när man var yngre. Jag vet inte om det kommer att bli just det datumet men på Webhallen's hemsida så står det 2008-02-08 aaa turok va riktigt grymt back in the days Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 battlefield bad company!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 The orange box (PS3) får det i julklapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts