Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (lista på 24 spel) -- 'Guess thats it for now ...och vad ligger din budget på? 500 * 24 = 12 000 vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 ...och vad ligger din budget på? 500 * 24 = 12 000 vet du Jaha du... Då vart det dyrt. Aja, får se vad som köps och vad som inte köps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Jaha du... Då vart det dyrt. Aja, får se vad som köps och vad som inte köps. Tänk också på att 500 spänn tyvärr är ett relativt billigt releasepris. Skulle de kosta 550 blir det istället 13 200, och kostar de 600 blir det 14 400. Om samtliga spel mot all förmodan skulle kosta så mycket som 650 skulle kostnaden för 24 spel bli 15 600 spänn. Sug på den. Redigerad 19 oktober, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) OM jag köper det så blir det till PS3 -- Crysis -- Guess thats it for now Kommer väll bara till PC !(?) Redigerad 22 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Kommer väll bara till PC !(?) Han pratade om Resident Evil 5. Topp3 undrade vilken konsol han skulle köpa det till, nämligen PS3. Resten av hans lista var ju diverse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Kommer väll bara till PC !(?) Det fanns väl fler PCspel i min lista? Aja, Henki förklarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Ja alla dessa stackars WoW nördar. Haha tänkte precis samma sak. Assassin's Creed God of War 3 Metal Gear Solid 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Assassins Creed ( ) Call of Duty 4: Modern Warfare ( ) GTA IV (Till PC ) Nästa patch till MapleStory ( ) Redigerad 23 oktober, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Stackars WoW nördar? Ja, fan vad synd det är om oss som längtar till nästa expansion, nästan lika sorgligt som att längta till Assassin's Creed. Same shit. -- Diablo 3, om det nu släpps, är väl också något att vänta på. Hoppas nu bara att det blir bra och att det behåller den gamla Diablo-andan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Ja alla dessa stackars WoW nördar. Bättre att vara WoW nörd än idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Bättre att vara WoW nörd än idiot. ??? Vad handlar konflikten mellan er om egentilgen? Verkar som ni hackar på varandra i typ alla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 ??? Vad handlar konflikten mellan er om egentilgen? Verkar som ni hackar på varandra i typ alla trådar. Renard har alltid varit en riktig bråkstake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 S P O R E Och WoTLK, förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 ??? Vad handlar konflikten mellan er om egentilgen? Verkar som ni hackar på varandra i typ alla trådar. Renard är, som Corleone skulle ha sagt det, bäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) En del av spelen är redan släppta för länge sen, men det är iaf dem jag ser fram emot att få köpa så småningom... Grand Theft Auto IV Call of Duty 3, har dock redan till PS2 Call of Duty 4 Motorstorm Need For Speed Carbon Need For Speed Prostreet Formula One Championship Edition Gran Turismo 5 Mafia 2 Colin McRae Dirt Samtliga till PS3. De spel jag är lite intresserad av just nu Redigerad 27 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 En del av spelen är redan släppta för länge sen, men det är iaf dem jag ser fram emot att få köpa så småningom... Grand Theft Auto IV Call of Duty 3, har dock redan till PS2 Call of Duty 4 Motorstorm Need For Speed Carbon Need For Speed Prostreet Formula One Championship Edition Gran Turismo 5 Mafia 2 Colin McRae Dirt Samtliga till PS3. De spel jag är lite intresserad av just nu Du verkar gilla bil spel, fasst om jag var du så skulle jag skippa carbon, sämsta "street" spelet i need for speed serien (Streetrace spelen snackar jag om då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Spel jag ser fram emot eller ska köpa när jag skaffar X-Box 360 GTA IV Nämen så oväntat NFS Pro Street Froza 2 Colin Mc Rae Dirt, har viseligen kört det på dator, men bilspel är mycket bättre på konsol. Halo 3 Testdrive Unlimited, har kört på dator men det var många buggar som man störde sig på. Project Gotham Racing 4 Project Gotham Racing 3 Kommer nog på fler skriver dit dem på listan då. Redigerad 28 oktober, 2007 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Du verkar gilla bil spel, fasst om jag var du så skulle jag skippa carbon, sämsta "street" spelet i need for speed serien (Streetrace spelen snackar jag om då) Bilspel är det inget fel på, nej, även fast jag såklart gillar många andra också. Har bara inte lirat lika många. Men du säger att Carbon inte är bra då? Har du kanske kört det? Redigerad 27 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Bilspel är det inget fel på, nej, även fast jag såklart gillar många andra också. Har bara inte lirat lika många. Men du säger att Carbon inte är bra då? Har du kanske kört det? MM jag har kört det och det är vettigare att spendera din tid på operan än att sitta och spela det där. och eftersom du redan har så många bilspel som du vill skaffa så spendera dem pengar du tänkte köpa carbon på något annat spel.. sen om du värkligen känner att du måste spela carbon så kan du säkert få det av någon, jag fick det av Will Williams Winterfield if you catch my drift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 S P O R E Och WoTLK, förstås... Spore glömde jag !!! SMexigst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts