Hummler Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Pro Evolution Soccer 2008 Mafia 2 The Elder Scrolls V GTA IV Assassins Creed Star Wars: The Force Unleashed Halo 4 som sägs vara påbörjat Edit: Glömde det mest givna, Postal 3 Redigerad 18 oktober, 2007 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 GTA IV Uppenbart? Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots Saknar bara ett ps3, blir nog ett köp nån gång under eller efter våren... F.E.A.R 2 Älska? Halo 4 Om det nu ska komma. Matteus: MGS 4 kommer väl tidigt -08? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 GTA4, Mafia 2, Wrath of the Lich King, möjligtvis Ratchet and Clank: Tools of Destruction... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Wrath of the Lich King, Och givetvis GTA IV. Edidito: Glömde Guild Wars 2 Redigerad 18 oktober, 2007 av Xennah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Call of Duty 4: Modern Warfare - Verkar jävligt bra. WWIII! Hellgate: London - Ser väldigt kul ut, synd att det blir månadsavgift online, så man måste hålla sig till campaign. Assassin's Creed - Verkar också förbaskat nice. Får se om ol' Bettan orkar med. Splinter Cell: Conviction - Kanske min absoluta favorit-spelserie. Cliffhanger i slutet av DA, längtar! Alan Wake - Det här har jag "följt" sedan sommaren 2005 då det annonserades ut på E3. Verkar filosofiskt och mysigt. Gears of War - Förra årets dunderspel till 360 kommer till PC i vinter. Bara det inte blir Vista-exklusivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Assassins Creed och GTAIV. Sen ser jag fram emot den dagen jag bestämmer mig för att gå och köpa skate. Jag skulle se fram emot en remak av NOLF också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Call of Duty 4: Modern Warfare Assassin's Creed Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Alan Wake Crysis Need For Speed Pro Street Hellgate: London Mafia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Hellgate: London The Witcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Resident evil 5 Ska du köpa't till PS3 eller Xbox 360? Kan vara bra att veta, om det ska ha en online-co-op-funktion som det ryktas om... Utöver RE:5 ser jag bara fram emot Guitar Hero 3 och Rock Band, är inte så insatt i spelvärlden längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Ser fram emot väldigt mycket, synd bara att man inte kommer ha råd med allt.. Men det som tilltalar mest nu är: Assassins Creed Call of Duty 4 GTAIV Metal Gear Solid 4 Uncharted: Drake's Fortune Turok Legendary: The Box (en port till en annan dimension öppnas och ut kommer massa mytoligiska varelser. KOLLA IN!) Edit: Ratchet & Cland F:ToD Turning Point: Fall of Liberty, Andra världkriget, the nazi's invaderar New York och du är där för att save the day typ, finns inte så mycke info vad jag vet, verkar ganska najs ändå Edit: funderar på the orange box också. Redigerad 19 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Grim Fandango 2 I mina drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Ett Fallout 3 som inte Bethsoft ens ska ha luktat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jag ser mest fram emot mitt PS3-köp, då jag äntligen kommer kunna köra moderna spel. Ordningen är efter vad jag mest längtar till 1. PS3-hårdvaran 2. Uncharted: Drake's Fortune 3. GTA IV såklart 4. Mafia 2 5. Warhawk 6. Army of Two 7. L.A. Noir (releasedatum?) 8. Enemy Territory: Quake Wars kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Gta IV Interstellar Marines Need for speed: Pro street Kill zone 2 Assassins Creed Army of Two Uncharted: Drake's Fortune Unreal Tournament III The Orange Box Call of Duty 4 Battlefield: Bad Company Condemned 2: Bloodshot Project Origin Några iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Assassin's Creed Grand Theft Auto IV Mafia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Längtar inte direkt till något spel. men visst skulle jag vilja prova gta iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Får inte glöma Postal III det ser ja fram imot. Fast Q4 2008 släpps det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Edidito: Glömde Guild Wars 2 I second, third and fourth that :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Får inte glöma Postal III det ser ja fram imot. Fast Q4 2008 släpps det Snälla, säg att du inte var seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Ska du köpa't till PS3 eller Xbox 360? Kan vara bra att veta, om det ska ha en online-co-op-funktion som det ryktas om... Utöver RE:5 ser jag bara fram emot Guitar Hero 3 och Rock Band, är inte så insatt i spelvärlden längre. OM jag köper det så blir det till PS3 -- Gta IV Interstellar Marines Need for speed: Pro street KillZone 2 Mafia 2 Assassins Creed Army of Two Unreal Tournament III The Orange Box Call of Duty 4 Mafia 2 Warhawk Final Fantasy XIII Eternal Sonata Project Gotham Racing 4 Heavenly Sword Crysis Ratchet & Clank Future - Tools of Destruction Tekken 6 Haze Devil May Cry 4 The Simpsons Game Burnout 5 Timesplitters 4 -- 'Guess thats it for now Redigerad 19 oktober, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts