LunCh Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Såg precis det här på Fragzone (FZ) Enligt den Kanada-baserade spelsajten Gaming Excellence kommer både Playstation 3- och Xbox 360-versionen av stödja spel för upp till 16 personer online. Detta avslöjande kommer enligt dem själva från Rockstar Games utsända som de talade med på PlayStation Holiday Preview Event gick av stapeln i Toronto under förra helgen. GTA IV was also missing, but Rockstar?s man on the scene told GamingExcellence that they had begun testing the various plots and that the developers were considering the possibility of having an open world completely unlocked from the start of the game. We also understand that the game?s multiplayer mode, unseen in the GTA franchise since GTA2 in 1999, is aiming for at least 16 simultaneous players, with more than just the usual deathmatch mode. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22166 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Läste detta precis på FZ och helt plötsligt blev GTA4 lite roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Okay, 16 är bättre än inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Undra vilken slags multiplayer det kommer röra sig om då Deathmatch? Race? rpg? Alltid roligt att spekulera i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Läser ni inte mina nyheter? Det sades att de siktar på "minst 16 spelare". 16 spelare är alltså inte max, jag skulle tro att de inte nöjer sig med 16 pers till en så stor stad. 16 pers anser jag vara deras minimala insats. Och angående speltyper, som ni ser i "" så har R* redan utvecklat många spelgrenar som fungerar bra. Själv har jag tyvärr bara kunnat testa Deathmatch och CTF eftersom vi inte hann med mera, men jag skulle tro att de tar med de allra flesta av VCSs multiplayergenres. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Låter ju bra, beroende på vilka gamemodes det kommer att finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Undra vilken slags multiplayer det kommer röra sig om då Deathmatch? Race? rpg? Alltid roligt att spekulera i! Hoppas på ett riktigt skoj deathmatch gameplay där man ska kunna välja inställningar. Typ, 0 sekunders respawn tid, oändligt med ammo etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Hoppas på ett riktigt skoj deathmatch gameplay där man ska kunna välja inställningar. Typ, 0 sekunders respawn tid, oändligt med ammo etc.. Förväntar mig någonting liknande! Hoppas verkligen att det är snyggare än muliplayer-moddarna som finns till san andreas och vicy city ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Hoppas det blir ungefär som Saints Row, det har riktigt kul multiplayer. Off-topic: Mankan, lol. Snygg sig, ser lite ut som min. Eller, precis som min faktiskt. Notera att mitt namn står längst ner till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Off-topic: Mankan, lol. Snygg sig, ser lite ut som min. Eller, precis som min faktiskt. Notera att mitt namn står längst ner till höger. Haha dagens bästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Jag skulle vilja att dom gjorde ett RPG multiplayer!!! Det skulle vara skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Jag skulle vilja att dom gjorde ett RPG multiplayer!!! Det skulle vara skit kul! Umm, utveckla lite? Hitta en gatusten du kan twinka? Niko Bellic får HEV suit från HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Umm, utveckla lite? Hitta en gatusten du kan twinka? Niko Bellic får HEV suit från HL2? nääh... Du kommer till staden med typ 10000 dollar du får leva på sedan måste du skaffa job, äta, hålla dig i fin form fattar du?? leva ett vanligt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 nääh... Du kommer till staden med typ 10000 dollar du får leva på sedan måste du skaffa job, äta, hålla dig i fin form fattar du?? leva ett vanligt liv... Ah, hade vart rätt ... Kul... Ett tag. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 nääh... Du kommer till staden med typ 10000 dollar du får leva på sedan måste du skaffa job, äta, hålla dig i fin form fattar du?? leva ett vanligt liv... Är det inte bättre att skaffa ett riktigt liv isåfall? Skaffa jobb, äta, träna för att hålla sig i form... I ett spel. Medans man själv sitter i en alltmer stökig lägenhet och käkar sig fet på snabbmat IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Är det inte bättre att skaffa ett riktigt liv isåfall? Skaffa jobb, äta, träna för att hålla sig i form... I ett spel. Medans man själv sitter i en alltmer stökig lägenhet och käkar sig fet på snabbmat IRL. Orkar inte skaffa riktigt!! Det är därför jag vill ha det så i spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts