Quattro Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Nej, det var inte ekoniska problem, utan problem med att utveckla till PS3an. Take 2:s dåliga ekonomi var den största orsaken till förseningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Fan vad omogen och barnslig du är. Den gamla goda GTAsajten-attityden. När mindre erfarna medlemmar någon gång under sitt medlemsskaps första, andra eller tredje år får en sinnessjuk egoboost och beter sig som om de ägde forumet. 1) Jag och Jazz beter oss alltid så på msn. Vi typ bråkar utan att vi menar det 2) Jag blev ägd Nej nu skäms jag något otroligt faktiskt. Redigerad 17 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Ja jag e lite besviken. Har värkligen tappat lusten för IV och för GTA överhuvudtaget. Är knappt längre inne här hellet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Ja jag e lite besviken. Har värkligen tappat lusten för IV och för GTA överhuvudtaget. Är knappt längre inne här hellet nu okej, vem här på forumet vill slå vad om att han säger annorlunda när han står i en spel affär med ett GTA IV exemplar i handen i vår 2008? och, jo, det blev en "paus" i utveckligen för att det fanns ingen Ekonomi för att utveckla under en tid..? tröga man får vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Bryr mig faktsikt inte ett skit. Har ingen PS3, vilket jag tänker köpa först när jag köper GTA IV. Om ett halvår lär nog priset på PS3 ha sjunkit en del, så då blir det bara billigare. Precis min åsikt. Tycker att fem lax är lite för högt pris för att få spela GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 1) Jag och Jazz beter oss alltid så på msn. Vi typ bråkar utan att vi menar det 2) Jag blev ägd Nej nu skäms jag något otroligt faktiskt. Kickbitch. ... var det inte någon ganska stor nyhet där det stod att den uteslutante anledningen var på grund av utvecklingsproblem, och inte eknomiska problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Och sen ger man sig gärna på någon med lägre 'gtasajten-status' a la Lajnux. Var det inte du som skulle sluta använda mig som exempel till sånt där? Eller, det kanske du redan har glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Väntar hellre på ett fullt utvecklat och färdigt GTA, än ett som jag får snabbt i handen och istället innehåller en massa buggar osv. För oss som dessutom väntar med att köpa en ps3 eller xbox 360 bara för att kunna spela gta så är det också bara positivt eftersom konsollerna hela tiden sjunker i pris, kommer själv att köpa någon av de dagen före spelet kommer Redigerad 20 oktober, 2007 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 okej, vem här på forumet vill slå vad om att han säger annorlunda när han står i en spel affär med ett GTA IV exemplar i handen i vår 2008? Hehe jo då kommer jag nog vara glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Var det inte du som skulle sluta använda mig som exempel till sånt där? Eller, det kanske du redan har glömt bort. Kolla datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts