Shady_4_life Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jaaa, som alla säkert vet så skulle några av oss kanske fått tag i ett exemplar från usa idag och spelat.. men det kommer ut om ett HALVÅR typ någon annan mer än jag som är arga och besvikna? (:!!! R.I.P. GTA's föredetta release datum 16 oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Det är verkligen förjävligt. Jag var faktiskt inte alls beredd på att spelet skulle försenas...och det är ju ändå 3 år sedan San Andreas släpptes, då känns det inte direkt bättre! Om ett halvår ska GTA 4 komma!? Och inte heller nån ursäkt? Det här är ju verkligen det värsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag tror att dom flesta är besvikna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Bryr mig faktsikt inte ett skit. Har ingen PS3, vilket jag tänker köpa först när jag köper GTA IV. Om ett halvår lär nog priset på PS3 ha sjunkit en del, så då blir det bara billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Haha, fan så rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Bryr mig inte Posta inte då . För oss som tänkt köpa det lagligt så hade det ju dröjt tre dagar till... även om det är trist så blir det ju mer tid till att skrapa ihop pengar rill både maskin och special edition. Det har väl varit ganska torrt på nyhetsfronten när det gäller IV eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Posta inte då . För oss som tänkt köpa det lagligt så hade det ju dröjt tre dagar till... även om det är trist så blir det ju mer tid till att skrapa ihop pengar rill både maskin och special edition. Det har väl varit ganska torrt på nyhetsfronten när det gäller IV eller? Jag får posta när fan jag vill <3 (:!!! ... t.o.m om jag inte bryr mig. Redigerad 16 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Blev inte speciellt förvånad när dom sa att GTA4 blev framflyttat. Tycker det är bra att dom inte stressar fram det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag får posta när fan jag vill <3 ... t.o.m om jag inte bryr mig. Så du menar att jag alltså kan skriva "jag bryr mig inte" i alla trådar som jag inte bryr mig om, utan att få minsta lilla varning över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Så du menar att jag alltså kan skriva "jag bryr mig inte" i alla trådar som jag inte bryr mig om, utan att få minsta lilla varning över huvudtaget? Jag vill ha en puss av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag vill ha en puss av dig Fan vad omogen och barnslig du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Den gamla goda GTAsajten-attityden. När mindre erfarna medlemmar någon gång under sitt medlemsskaps första, andra eller tredje år får en sinnessjuk egoboost och beter sig som om de ägde forumet. Redigerad 16 oktober, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag skiter faktist fullständigt i att det inte släpptes idag. Mer tid för Rockstar att skapa ett mer fulländat spel är bra. Sen kommer det ju en hel drös med spel nu som man kan trösta sig med tills IV kommer ut Att PS3'n sänkts i pris tills dess är nog också bra, men jag köper säkert en innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Den gamla goda GTAsajten-attityden. När mindre erfarna medlemmar någon gång under sitt medlemsskaps första, andra eller tredje år får en sinnessjuk egoboost och beter sig som om de ägde forumet. Och sen ger man sig gärna på någon med lägre 'gtasajten-status' a la Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Och sen ger man sig gärna på någon med lägre 'gtasajten-status' a la Lajnux. Du vet hur det med folk på andra sidan skärmarna. Låt dem gnälla/klaga hur mycket dem vill. OnT: Det är väldigt synd att det blev uppskjutet. Bättre det än inget GTA IV alls. (:!!! GTA IV är det enda spel jag vill ha som mest just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 asså, visst, det finns både positiva saker och negativa saker i hela detta! Positivt är det för er som inte har någon konsol ännu och inte har råd.. negativt är det för er som köpte konsolen tidigt för att ni trodde det kom ut idag då ju.. men det vissa verkligen inte kan fatta är att detta extra halvåret är inte för extra utveckling på spelet?! det är ekonomiska spel, så det kommer inte bli mkt bättre än vad det skulle blivit om det släpptes idag.. dom bara, pausa utvecklingen av spelet kan man säga.. och som någon sa; bättre sent än inget alls (:!!! och sen så går tråden ut på att se vad folk tycker om detta, så om någon nu inte bryr sig, så har han faktiskt rätt att skriva det, för det är ontopic om ni tänker efter lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 asså, visst, det finns både positiva saker och negativa saker i hela detta! Positivt är det för er som inte har någon konsol ännu och inte har råd.. negativt är det för er som köpte konsolen tidigt för att ni trodde det kom ut idag då ju.. men det vissa verkligen inte kan fatta är att detta extra halvåret är inte för extra utveckling på spelet?! det är ekonomiska spel, så det kommer inte bli mkt bättre än vad det skulle blivit om det släpptes idag.. dom bara, pausa utvecklingen av spelet kan man säga.. och som någon sa; bättre sent än inget alls och sen så går tråden ut på att se vad folk tycker om detta, så om någon nu inte bryr sig, så har han faktiskt rätt att skriva det, för det är ontopic om ni tänker efter lite Nej, det var inte ekoniska problem, utan problem med att utveckla till PS3an. Om forumiter skriver "jag bryr mig inte" i trådar som de inte bryr sig om, hur många posts tror du vi skulle ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) dom bara, pausa utvecklingen av spelet kan man säga.. Haha som en halvårs kafferast eller, så du tror att dem bara pausa för ingen orsak, och att pausa tillverkningen av ett spel är ganska dåligt sagt, har för mig att dem får betald för att arbeta på spelet... finns nog en bra ursäkt varför... Jag längtar tills spelet släpps men för mig kvittar det sålänge det kommer innan slutet på nästa år t.om. över det så skulle jag nog lacka dessutom kommer det massa spel som verkar tunga! här kommer några: 2 Days to Vegas Alone in the Dark Army of Two Assassins Creed Battlefield: Bad Company Beowulf BlackSite: Area 51 Brothers In Arms: Hell's Highway Burnout Paradise Call of Duty 4: Modern Warfare Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Cipher Complex Civilization Revolution Clive Barker's Jericho Coded Arms: Assault Conan Condemned 2: Bloodshot Conflict: Denied Ops Dark Sector Dead Space Dirty Harry Edge of Twilight Eight Days Enemy Territory: Quake Wars Fallout 3 F.E.A.R. Files (Extraction Point & Perseus Mandate) Fracture Frontlines: Fuel of War Grand Theft Auto IV Harker Haze Heavenly Sword Indiana Jones Infamous Kane & Lynch: Dead Men Killzone 2 L.A. Noire Lair Legendary: The Box Lost Mafia 2 Medal of Honor: Airborne Mercenaries 2: World In Flames Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Mirrors Edge Need For Speed: ProStreet Ninja Gaiden Sigma Ni-Oh Possession Prototype Rainbow Six: Vegas Resident Evil 5 Rise of The Argonauts Rogue Warrior Saints Row 2 Section 8 Silent Hill 5 Skate. SOCOM: Confrontation (online) Soldier of Fortune: Payback Soul Calibur 4 Splinter Cell: Conviction Star Wars: The Force Unleashed Stranglehold Tekken 6 The Agency The City of Metronome The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena The Club The Elder Scrolls IV: Oblivion The Getaway (3) The Outsider The Simpsons Game The Wheelman They TimeShift Tony Hawk's Proving Ground Turning Point: Fall of Liberty Turok Uncharted: Drake's Fortune Warhawk Wet markerar dem som jag är mest såld på okej, vissa har för lite info och vissa kanske inte är så tuffa men det är bara min kolla upp spel lista finns nog spel som kommer efter gta Redigerad 16 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts