yo.yo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) När jag kopplar in min Ipod i datorn så står det: Do not disconnect som det ska. Men den syns inte i datorn! Jag har testat att dra ut den men ingenting händer. Det står fortfarande samma sak. Om nån vet vad som är fel så får den personen gärna säga det Redigerad 16 oktober, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 När jag kopplar in min Ipod i datorn så står det: Do not disconnect som det ska. Men den syns inte i datorn! Jag har testat att dra ut den men ingenting händer. Det står fortfarande samma sak. Om nån vet vad som är fel så får den personen gärna säga det Menar du att den inte syns som en extern enhet, eller att inte iTunes känner av att den är ikopplad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Menar du att den inte syns som en extern enhet, eller att inte iTunes känner av att den är ikopplad? Både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Håll in mittenknappen och menyknappen tills den startar om sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Kan bero på att ditt batteri nästan är helt slut. Min iPod synns inte i iTunes den har för lite batteri, men när den har laddat ett tag dyker den upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Testade att hålla in knappen men det gick inte. Och det har varit så här i över en vecka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Amigo, så här ska du göra. Koppla din iPod till en strömkälla, inte datorn. Dra på låsknappen i fyra-fem sekunder och dra sedan av den. Sedan håller du inne mitten- och play/paus-knapparna ett jävla bra tag, ge inte upp, för till slut kommer upp en liten ruta (antagligen på engelska) som visar att iPoden har satts i diskläge. Dina problem bör vara borta med vinden när du slutligen ansluter den till datorn. Värt att notera är att allting på din iPod raderas om du anammar denna metod. Men för att göra en omelett måste man knäcka äggen. (:!!! Fridens liljor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Amigo, så här ska du göra. Koppla din iPod till en strömkälla, inte datorn. Dra på låsknappen i fyra-fem sekunder och dra sedan av den. Sedan håller du inne mitten- och play/paus-knapparna ett jävla bra tag, ge inte upp, för till slut kommer upp en liten ruta (antagligen på engelska) som visar att iPoden har satts i diskläge. Dina problem bör vara borta med vinden när du slutligen ansluter den till datorn. Värt att notera är att allting på din iPod raderas om du anammar denna metod. Men för att göra en omelett måste man knäcka äggen. (:!!! Fridens liljor. Tack så jättemycket nu gick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Tack så jättemycket nu gick det Fantastiskt, det funkade aldrig för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Fantastiskt, det funkade aldrig för mig. Haha, jag var kanske lite förhastad, jag trodde att det funkade. Men nu ska jag testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Haha, jag var kanske lite förhastad, jag trodde att det funkade. Men nu ska jag testa. Skulle kalla det rätt mycket förhastad om du skriver att det funkar och är skitglad innan du ens testat? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Fantastiskt, det funkade aldrig för mig. Jag testade nyss, inga problem alls. Låter skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts