Gamer NR.1 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 När jag instalerat spelet och ska dra igång att lira det så kommer det upp en ruta där det står: Sorry, But licens has Expired Please contact the softwear provider to extend your licens. Vad ska jag göra? Funkade alldeles utmärkt på en min farsas dator, men nu ska det krångla.... HELP PLEASE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Tror inte att han har laddat ner det... jag har samma problem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddZ Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Det är ett problem med spelet går att fixa genom att ladda ner en ny fil.. http://sierra.com/en/home/support/sierra_support.html välj Search all Categories sedan Specific Error Message Leta tills du hittar Scarface : The world is yours - Error message "Sorry but licence date has expired' may appear when launching the game. Direkt länk till filen ftp://ftp.sierra.com/pub/vug/scarface/upd...ate_uk_1001.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts