emo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Hitta ljuset? The light at the end of the tunnel! smell me?! Redigerad 16 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag förstår inte.. som lokförare skulle jag inte beröras nämnvärt av att kört på någon. Jag menar, det var ju inte meningen, och det fanns inget jag kunde göra. En tragisk incident bara som inte rör mig alls egentligen, oavsett om det var jag som körde tåget eller inte. Det är väl förmodligen just det man mår dåligt över - att man inget kunde göra. Och man känner nog ansvar för det hela då man som lokförare är "kapten" på tåget. Det är säkert lätt att sitta och säga att "jag skulle inte bli berörd, finns ju inget jag kan göra!". Om en person helt oväntat springer ut på vägen 10 meter framför dig när du kör en bil i 100 km/h hinner du heller inte göra något. Du skulle knappast bli oberörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Det är väl förmodligen just det man mår dåligt över - att man inget kunde göra. Och man känner nog ansvar för det hela då man som lokförare är "kapten" på tåget. Det är säkert lätt att sitta och säga att "jag skulle inte bli berörd, finns ju inget jag kan göra!". Om en person helt oväntat springer ut på vägen 10 meter framför dig när du kör en bil i 100 km/h hinner du heller inte göra något. Du skulle knappast bli oberörd... minigun är ju en rätt störd människa så kan nog tänka mig att han faktiskt skulle vara oberörd. Edit: förutsatt att jag minns rätt och du gillar att slå i näsben på folk, minigun? Redigerad 16 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Äsch, minigun är forumets mest framstående troll och låtsasprovokatör vars kommentarer under alla omständigheter måste tas med en skeppslast salt. Ignorance is bliss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag pratade ur en okänd kille från att begå självmord en gång. Må mina karma-poäng låta mig återfödas som en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag pratade ur en okänd kille från att begå självmord en gång. Må mina karma-poäng låta mig återfödas som en katt. Jag vill bli en Sjöborre!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag pratade ur en okänd kille från att begå självmord en gång. Må mina karma-poäng låta mig återfödas som en katt. Jag snackade ur en tjejkompis. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag snackade ur en tjejkompis. Ohoj, donkey punch nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Jag snackade ur en tjejkompis. Bilda klubb? Jag vill vara katt. Redigerad 16 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag vill inte vara kvar här längre, men är beroende. Fan StellHell. Fan! Report nu. StellHell är ju inte mycket till admin. Topicen har, hehe. Spårat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Spårat ut. Win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag snackade ur en tjejkompis. Jag menar inte att jag satt och pratade med någon på msn som var ledsen och ville ha lite tröstande ord utan lite mer direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag menar inte att jag satt och pratade med någon på msn som var ledsen och ville ha lite tröstande ord utan lite mer direkt. Jag med, det var en nära vän i min gamla klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag med, det var en nära vän i min gamla klass. Men det var väl på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Men det var väl på msn? Det var ju både och, ibland hade vi ju inte tid att vara med varandra i verkligheten då fick MSN duga. Det var via SMS också för den delen. Det var ju under en längre tid hon var deprimerad. Edit: Självklart via telefonsamtal med, vi hade flera timmar långa samtal ibland. Redigerad 16 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Tror P-C menar i stil med, kom tillbaka från broräcket/Ta bort kniven/pistolen/repet. VickeX, suck it good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Det var ju både och, ibland hade vi ju inte tid att vara med varandra i verkligheten då fick MSN duga. Det var via SMS också för den delen. Det var ju under en längre tid hon var deprimerad. Edit: Självklart via telefonsamtal med, vi hade flera timmar långa samtal ibland. Jaså, fan vad hemskt Själv haft en deprimerad kompis, var inte roligt alls. Men tiden då han kom tillbaks var helt underbar, och nu är allting bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Tror P-C menar i stil med, kom tillbaka från broräcket/Ta bort kniven/pistolen/repet. VickeX, suck it good. Jaha, på det viset. Njae det har jag nog inte varit med om, mest bara pratat med henne när hon pratat om att skära sig och massa sådant. Jaså, fan vad hemskt Själv haft en deprimerad kompis, var inte roligt alls. Men tiden då han kom tillbaks var helt underbar, och nu är allting bra. Mjo, det blev ju tungt även för mig eftersom jag var hennes stöttepelare. Visserligen tyckte jag om pratstunderna, eftersom vi försökte hålla oss borta från hur hon mådde, så hon fick tänka på annat. Eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag snackade ur en tjejkompis. Låt mig gissa.. niu va på en fest, hon hade druckit 2 öl så hon va antagligen packad som fan (skämt). sen börjar hon grina för ingenting, du kommer till undsättning, blablabla... och ni kom fram tillsammans att orsaker va att hon tyckte hon var fet, ful, hatar sina föräldrar, ingen gillar henne blablabla, elr nått liknande, erkänn jag har iaf delvis rätt. ERKÄNN och om det va mer seröst än så. give her all my best, on second thoughts... give her nothing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Låt mig gissa.. niu va på en fest, hon hade druckit 2 öl så hon va antagligen packad som fan (skämt). sen börjar hon grina för ingenting, du kommer till undsättning, blablabla... och ni kom fram tillsammans att orsaker va att hon tyckte hon var fet, ful, hatar sina föräldrar, ingen gillar henne blablabla, elr nått liknande, erkänn jag har iaf delvis rätt. ERKÄNN och om det va mer seröst än så. give her all my best, on second thoughts... give her nothing! Du kanske skulle läst resten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts