Jump to content

Självmord utanför Västerås - jag var där

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker det är rätt svinigt att hoppa framför ett tåg sådär. Det måste finnas mycket bättre avlivningssätt, som inte berör lika många oskyldiga människor? Tågförarens minnen kommer säkert jaga honom hela livet.

Mja, jo, men att hoppa under tåget är åtminstone den effektivaste metoden att begå självmord på idag - chansen att överleva är näst intill 0% och jag tror att de flesta självmordskandidater tycker att det är viktigare än nån okänd lokförares framtida plågor. I den situationen tänker man inte på sådana saker helt enkelt.

Nu försöker jag inte försvara självmördarna utan konstaterar bara fakta..

@Jacker: Så vad kostar en kaffe a'la SJ nowadays?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt att om man skriver en halvtaskig kommentar så får man helvete här på forumet, men när stellhell postar sånt olämpligt i en tråd som denna och dessutom i samma post lägger dit "wiiie" och kommer han undan med det, hahaha, jag finner det bara lite komiskt, sorgligt, med komiskt....men sorgligt.... och komiskt. al'a Penn style.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt att om man skriver en halvtaskig kommentar så får man helvete här på forumet, men när stellhell postar sånt olämpligt i en tråd som denna och dessutom i samma post lägger dit "wiiie" och kommer han undan med det, hahaha, jag finner det bara lite komiskt, sorgligt, med komiskt....men sorgligt.... och komiskt. al'a Penn style.

Håller med. Mycket mycket mycket olämligt!

Han förtjänar en varning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellan har makt, du har det inte. :rolleyes:

Nej men.. Humdidum, något om att Stellan själv har haft självmordstankar och nog inte ser så seriöst på bilden.. Humdidum..

*Glider iväg igen*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte bara förtjänar han en varning, han förtjänar den av sig själv

Nej men.. Humdidum, något om att Stellan själv har haft självmordstankar och nog inte ser så seriöst på bilden.. Humdidum..

Okej, jag gick nyss till köket och funderade på att cutta mig själv tills jag dör av blodförlust, okej nu har jag rätt att posta bilder på när folk dör.. :rolleyes:

it's sick i tell ya

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

post-10413-1192478449_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:rolleyes:

Tråkigt när det går så långt så folk verkligen tar livet av sig. har även hört att alnöbron här i sundsvall är no. 1 suicide bron i hela sverige. dom har satt upp övervakningskameror och direktkopplade telefoner på bron nu. vad dom nuska vara så jävla bra till.

bron. dålig bild, men den är ilte en liten bro. en kilometer lång.

alnobron_937089_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Störande material?

Du är det, försvinn!

Wiiiie!

Du förtjänar en varning, försvinn!

Stellan har makt, du har det inte. :)

*Glider iväg igen*

Möjligt. Kan också vara så simpelt att jag inte bryr mig om detta, och bilden i sig är komisk.

Inte bara förtjänar han en varning, han förtjänar den av sig själv

Okej, jag gick nyss till köket och funderade på att cutta mig själv tills jag dör av blodförlust, okej nu har jag rätt att posta bilder på när folk dör.. (:!!!:)

it's sick i tell ya

/me varnar mig själv, OH NO! Jag har inte warn-o-meter!!! :o

Chickenrace med en lastbil. Han kör av vägen, springer upp i vägen och slår ner mig. Jag är fortfarande okontaktbar. Han snor min mobil och ringer hem, farsan kommer. Fortfarande okontaktbar. Så kryp tillbaka ner i ditt hål din jävla lilla fitta.

Tror nog att Stellan var liiite allvarligare än så :mf_doof:

StellHell gör va fan han vill, och lol på bilden :P

Precis. Jag har immunitet mot allt som heter rätt och fel här.. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte.. som lokförare skulle jag inte beröras nämnvärt av att kört på någon. Jag menar, det var ju inte meningen, och det fanns inget jag kunde göra. En tragisk incident bara som inte rör mig alls egentligen, oavsett om det var jag som körde tåget eller inte.

För övrigt undrar jag: StellHell, du kan inte vara riktigt frisk..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor