Kebab Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Oj, är det på riktigt? Edit: Det där var riktat till Stellan. Redigerad 15 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Oj, är det på riktigt? Edit: Det där var riktat till Stellan. Nej, det är en banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Tycker det är rätt svinigt att hoppa framför ett tåg sådär. Det måste finnas mycket bättre avlivningssätt, som inte berör lika många oskyldiga människor? Tågförarens minnen kommer säkert jaga honom hela livet. Mja, jo, men att hoppa under tåget är åtminstone den effektivaste metoden att begå självmord på idag - chansen att överleva är näst intill 0% och jag tror att de flesta självmordskandidater tycker att det är viktigare än nån okänd lokförares framtida plågor. I den situationen tänker man inte på sådana saker helt enkelt. Nu försöker jag inte försvara självmördarna utan konstaterar bara fakta.. @Jacker: Så vad kostar en kaffe a'la SJ nowadays? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 @Jacker: Så vad kostar en kaffe a'la SJ nowadays? 10:-. Lite småblaskigt, men det duger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Wiiiie! Trettiomiljoner poäng till Stell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Wiiiie! Störande material? Redigerad 15 oktober, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Sjukt att om man skriver en halvtaskig kommentar så får man helvete här på forumet, men när stellhell postar sånt olämpligt i en tråd som denna och dessutom i samma post lägger dit "wiiie" och kommer han undan med det, hahaha, jag finner det bara lite komiskt, sorgligt, med komiskt....men sorgligt.... och komiskt. al'a Penn style. Redigerad 15 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Sjukt att om man skriver en halvtaskig kommentar så får man helvete här på forumet, men när stellhell postar sånt olämpligt i en tråd som denna och dessutom i samma post lägger dit "wiiie" och kommer han undan med det, hahaha, jag finner det bara lite komiskt, sorgligt, med komiskt....men sorgligt.... och komiskt. al'a Penn style. Håller med. Mycket mycket mycket olämligt! Han förtjänar en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Sjukt att om man skriver en halvtaskig kommentar så får man helvete här på forumet, men när stellhell postar sånt olämpligt i en tråd som denna och dessutom i samma post lägger dit "wiiie" och kommer han undan med det, hahaha, jag finner det bara lite komiskt, sorgligt, med komiskt....men sorgligt.... och komiskt. al'a Penn style. Stellan har makt, du har det inte. Nej men.. Humdidum, något om att Stellan själv har haft självmordstankar och nog inte ser så seriöst på bilden.. Humdidum.. *Glider iväg igen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Håller med. Mycket mycket mycket olämligt! Han förtjänar en varning! Inte bara förtjänar han en varning, han förtjänar den av sig själv Nej men.. Humdidum, något om att Stellan själv har haft självmordstankar och nog inte ser så seriöst på bilden.. Humdidum.. Okej, jag gick nyss till köket och funderade på att cutta mig själv tills jag dör av blodförlust, okej nu har jag rätt att posta bilder på när folk dör.. it's sick i tell ya Redigerad 15 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Okej, jag gick nyss till köket och funderade på att cutta mig själv tills jag dör av blodförlust, okej nu har jag rätt att posta bilder på när folk dör.. it's sick i tell ya Tror nog att Stellan var liiite allvarligare än så StellHell gör va fan han vill, och lol på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Sjukt att om man skriver en halvtaskig kommentar så får man helvete här på forumet, men när stellhell postar sånt olämpligt i en tråd som denna och dessutom i samma post lägger dit "wiiie" och kommer han undan med det, hahaha, jag finner det bara lite komiskt, sorgligt, med komiskt....men sorgligt.... och komiskt. al'a Penn style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Tråkigt när det går så långt så folk verkligen tar livet av sig. har även hört att alnöbron här i sundsvall är no. 1 suicide bron i hela sverige. dom har satt upp övervakningskameror och direktkopplade telefoner på bron nu. vad dom nuska vara så jävla bra till. bron. dålig bild, men den är ilte en liten bro. en kilometer lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Störande material? Du är det, försvinn! Sjukt att om man skriver en halvtaskig kommentar så får man helvete här på forumet, men när stellhell postar sånt olämpligt i en tråd som denna och dessutom i samma post lägger dit "wiiie" och kommer han undan med det, hahaha, jag finner det bara lite komiskt, sorgligt, med komiskt....men sorgligt.... och komiskt. al'a Penn style. Wiiiie! Håller med. Mycket mycket mycket olämligt! Han förtjänar en varning! Du förtjänar en varning, försvinn! Stellan har makt, du har det inte. Nej men.. Humdidum, något om att Stellan själv har haft självmordstankar och nog inte ser så seriöst på bilden.. Humdidum.. *Glider iväg igen* Möjligt. Kan också vara så simpelt att jag inte bryr mig om detta, och bilden i sig är komisk. Inte bara förtjänar han en varning, han förtjänar den av sig själv Okej, jag gick nyss till köket och funderade på att cutta mig själv tills jag dör av blodförlust, okej nu har jag rätt att posta bilder på när folk dör.. (:!!! it's sick i tell ya /me varnar mig själv, OH NO! Jag har inte warn-o-meter!!! Chickenrace med en lastbil. Han kör av vägen, springer upp i vägen och slår ner mig. Jag är fortfarande okontaktbar. Han snor min mobil och ringer hem, farsan kommer. Fortfarande okontaktbar. Så kryp tillbaka ner i ditt hål din jävla lilla fitta. Tror nog att Stellan var liiite allvarligare än så StellHell gör va fan han vill, och lol på bilden Precis. Jag har immunitet mot allt som heter rätt och fel här.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 *Text* Är det där när du ordbajsar ned folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag tycker synd om lokföraren. Hände det mitt ute i skogen eller var det mer centralt? Jag cyklade på den där vägen (från bilden) somras då jag cyklade fel på väg mot dingtuna och den är inte så central. Inga cykelbanor eller hus i en direkt närhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Så kryp tillbaka ner i ditt hål din jävla lilla fitta. Äh håll käft och hitta ljuset din slyna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Äh håll käft och hitta ljuset din slyna! Here you, mate!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag förstår inte.. som lokförare skulle jag inte beröras nämnvärt av att kört på någon. Jag menar, det var ju inte meningen, och det fanns inget jag kunde göra. En tragisk incident bara som inte rör mig alls egentligen, oavsett om det var jag som körde tåget eller inte. För övrigt undrar jag: StellHell, du kan inte vara riktigt frisk..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Äh håll käft och hitta ljuset din slyna! Hitta ljuset? minigun: Skulle inte du bli berörd om du körde över någon med ett tåg och det inte var meningen? Redigerad 16 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts