VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Vad tror ni om Interstellar marines? Tycker att det ser helt sjukt ut! Klicka Gametrailers Screen1 Screen2 Screen3 Screen4 Screen5 Platforms: Pc Ps3 Xbox 360 Release datum: Inte satt Tillverkare: Zero point soft At the dawn of the 22nd century, man’s lust for resources has taken him beyond Earth and into space. This new frontier has brought new challenges and opportunities, dangers and rewards, and out there, in the dark, awaits the ultimate discovery: another sentient species. A next generation FPS, INTERSTELLAR MARINES puts the player in the role of an Interstellar Marine soldier and lets him experience the thrill of a tour of duty in outer space where his decisions can affect the future of mankind. INTERSTELLAR MARINES is an AAA, FPS, Sci-fi, action and adventure game with an original and unpredictable storyline featuring single and cooperative gameplay, with heavy focus on realism. It is a trilogy, with a target audience that is estimated to be 17+ and aimed at the next generation PC, Xbox 360 and Playstation 3 platforms. It is intended to utilize Epic Games “Unreal Engine 3” technology. Key features • Singleplayer or up to four players cooperative • Custom game modes featuring arcade, RPG and tactical elements • Captivating storyline with heavy focus on realism • Advanced weapons simulation • Randomized and non-linear gameplay • Character growth and specialization • Fully interactive environments INTERSTELLAR MARINES combines its unique features with the highest quality in visuals and animation to deliver an experience unlike any other: a serious, well-researched science fiction FPS that gives a realistic vision of what “first contact” might be like. Redigerad 14 oktober, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Lite fakta om spelet osv vore trevligt? Ser fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Kommer det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Kommer det till PC? Fixadet första posten lite. Orkar inte göra mer än så just nu, super trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jag tycker det ser sjukt fult ut iaf. Men det kan väll bli lite bättre eller? Hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jag tycker det ser sjukt fult ut iaf. Men det kan väll bli lite bättre eller? Hoppas. Kollat på trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jag tycker det ser sjukt fult ut iaf. Men det kan väll bli lite bättre eller? Hoppas. Det är ganska fula vapen , men grafik är snygg så.. Kollat på trailern btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Det är ganska fula vapen , men grafik är snygg så.. Kollat på trailern btw? Säg ett vapen från ett spel som ser snyggt ut enligt dig då så ska vi se hur vi kan tracka din syn på snygga vapen, något som inte är värkligt, så inga ak47'or här inte Redigerad 15 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 De första bilderna är LÄSKIGT likt F.E.A.R enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Jag tycker det ser sjukt fult ut iaf. Men det kan väll bli lite bättre eller? Hoppas. Håller med fullständigt... Inte värt pengarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) De första bilderna är LÄSKIGT likt F.E.A.R enligt mig Tänkte precis skriva samma sak. Får starka FEAR vibbar. Ser bra ut. Riktigt bra. Ännu en anledning för mig att skaffa en next-gen. Vi skandinaver brukar ju göra bra spel. Ännu ett kanske? Redigerad 16 oktober, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Håller med fullständigt... Inte värt pengarna!! Fattar inte hur du kan säga det när spelet inte ens är klart än. Tror det kommer dröja ett bra tag till innan detta kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Verkar vara ett fett jävla nice lir! måste skaffa när det kommer ut. precis min typ av spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Interstellar merines verkar bli awesome! Här är en trailer dom släppt nu! Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Interstellar merines verkar bli awesome! Här är en trailer dom släppt nu! Klicka Länken går till en dokumentär och jag hittar ingen ny trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Länken går till en dokumentär och jag hittar ingen ny trailer. Okej sorry, men man ser iaf hur långt dom har kommit sen trailern dom visade förut. Och lite info om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 För er som inte kan navigera på en supersvår sida som Gametrailers. http://www.gametrailers.com/video/photo-se...r-marines/49356 Nya trailern "Photo Session" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts