skarin Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 kan någon länka en sida med kontrollerna till sa? ps.det ska va till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 kan någon länka en sida med kontrollerna till sa? ps.det ska va till pc Tror inte det finns, men vilka kontroller vill du veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 VILD GISSNING; Kolla i options, tänk om...tääänk om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 VILD GISSNING; Kolla i options, tänk om...tääänk om. jag har inte spelet...men jag har beställt.så jag vill veta kontrollerna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 jag har inte spelet...men jag har beställt.så jag vill veta kontrollerna ! Varför behöver du veta kontrollerna om du inte har spelet än? Du får ju reda på dem när du får spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 jag har inte spelet...men jag har beställt.så jag vill veta kontrollerna ! Varför? Det är väl typ samma som i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Varför? Det är väl typ samma som i VC Man kan ju ställa om kontrollerna till PC. Ger dig två bilder på mina inställningar - du kan ju ändra dem till ditt tycke. Skillnaden mellan SAs och VCs styrning är att man alltid tittar framåt i VC. Strafe-ar man så tittar man ändå dit siktet (musen) pekar. Så är det inte i SA: Om man har siktet rakt fram, och man står rakt fram, så vänder han sin kropp 90o åt vänster eller höger när man strafe-ar. Detta gör att kontrollerna blir mer naturliga om man jämför med konsolkontrollerna. Vänster spak brukar oftast röra gubben åt det håll man drar spaken - inte relaterat till var man har siktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts