Mathias Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 När jag spelar Heroes of Might and Magic III så gömmer sig de sista 2-3 cm av bilden till höger utanför skärmen. Kan jag ställa in detta någonstans eller fixa det på annat vis? Ganska jobbigt då en del av menyn försvinner. Lite onödigt att göra en topic om ämnet kanske men jag kom inte på någon tråd som sådana här frågor kan ställas i. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Hade samma på UT3 demot, men det var för att det var för liten / widescreen ;-upplösning Så testa att ändra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Hade samma på UT3 demot, men det var för att det var för liten / widescreen ;-upplösning Så testa att ändra den. Man kan inte, vad jag kan hitta, ändra upplösningen i spelet. Går det göra på annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Bara bra att du gör en tråd. Umberto skulle vara stolt Nu lät det som att han var död... det menade jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Man kan inte, vad jag kan hitta, ändra upplösningen i spelet. Går det göra på annat sätt? I dem flesta gamla spel så kan man ändra upplösning i en "setup" fil, om man öppnar med textdokument. Kan dock inte säga om detta funkar på Heroes 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Bara bra att du gör en tråd. Umberto skulle vara stolt (:!!! Nu lät det som att han var död... det menade jag inte. Hahaha Haer oxå ett problem Redigerad 16 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Du måste spela i 800x600 med 16bit färger, då ska det funktionalizera. Bara bra att du gör en tråd. Umberto skulle vara stolt Nu lät det som att han var död... det menade jag inte. Jag är rörd till tårar. Ryktet om min död är betydligt överdrivet. En kaka till Qouad: Hahaha Haer oxå ett problem Vafan, varför kallar du Tweak för Theweak i din quote? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) I dem flesta gamla spel så kan man ändra upplösning i en "setup" fil, om man öppnar med textdokument. Kan dock inte säga om detta funkar på Heroes 3. Hittar ej. Du måste spela i 800x600 med 16bit färger, då ska det funktionalizera. Jag är rörd till tårar. Ryktet om min död är betydligt överdrivet. En kaka till Qouad: Vafan, varför kallar du Tweak för Theweak i din quote? Din jävel, nu blev jag sugen på kaka! Ska prova. Edit: Några andra förslag? Redigerad 17 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts