Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Jo det är så att jag vill överföra låtar från min dator (WIN 98) till min Nokia 6680. Men när jag kopplat in USB sladden i Card Reader saken och datorn så står det att den måste söka efter drivrutiner. När den sökt färdigt så strå det att den inte kan hitta några drivrutiner. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Jo det är så att jag vill överföra låtar från min dator (WIN 98) till min Nokia 6680. Men när jag kopplat in USB sladden i Card Reader saken och datorn så står det att den måste söka efter drivrutiner. När den sökt färdigt så strå det att den inte kan hitta några drivrutiner. Hjälp! Följde det inte med nån skiva med drivrutiner när du köpte mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det finns en skiva som det står "Nokia PC suit compatibility" på. Men det står att den bara kan köras på 2000/XP (kollade om det gick på 98 men icke). Men jag har frågat en kille i en 3 butik om det skulle funka på 98 och han sa ja. Så nu fattar jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det finns en skiva som det står "Nokia PC suit compatibility" på. Men det står att den bara kan köras på 2000/XP (kollade om det gick på 98 men icke). Men jag har frågat en kille i en 3 butik om det skulle funka på 98 och han sa ja. Så nu fattar jag ingenting. Det är väl inte så svårt att testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Sökt på internet efter drivrutiner? Får ja fråga varför kör du med WIN 98? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Sökt på internet efter drivrutiner? Får ja fråga varför kör du med WIN 98? Därför att jag kör med exakt en sån här: Den ska dock bytas ut innom en nära framtid. Har haft den i 5 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jo det är så att jag vill överföra låtar från min dator (WIN 98) till min Nokia 6680. Men när jag kopplat in USB sladden i Card Reader saken och datorn så står det att den måste söka efter drivrutiner. När den sökt färdigt så strå det att den inte kan hitta några drivrutiner. Hjälp! Jag vet inte hur det är på Win98 eller hur filerna ser ut. Om du kan gå in på skivan, kopiera installations filen/filerna, och packa sedan upp dem (med winrar). Sedan installerar du dem manuellt. Som sagt vet inte hur win 98 ser ut, men enhetshanteraren > installera drivrutiner och välj mappen med dem uppackade filerna. Om det är möjligt vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jag lånar tråden lite. Jag har precis köpt en Z610i, den är helt på engelska. Det gör inte så mycket för man måste ändå lägga in alla ord så mobilen kan skriva som en normal människa. Problemet är att jag inte har åäö, jag kan se dem när folk skriver till mig och har dem i kontaktboken så de finns ju någonstans i mobilen. Då jag undrar bara om någon vet ett smart sätt att lägga till dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts