Jump to content

Drivrutiner till mobilen

Renard
 Share

Recommended Posts

Jo det är så att jag vill överföra låtar från min dator (WIN 98) till min Nokia 6680. Men när jag kopplat in USB sladden i Card Reader saken och datorn så står det att den måste söka efter drivrutiner. När den sökt färdigt så strå det att den inte kan hitta några drivrutiner. Hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är så att jag vill överföra låtar från min dator (WIN 98) till min Nokia 6680. Men när jag kopplat in USB sladden i Card Reader saken och datorn så står det att den måste söka efter drivrutiner. När den sökt färdigt så strå det att den inte kan hitta några drivrutiner. Hjälp!

Följde det inte med nån skiva med drivrutiner när du köpte mobilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur det är på Win98 eller hur filerna ser ut.

Om du kan gå in på skivan, kopiera installations filen/filerna, och packa sedan upp dem (med winrar).

Sedan installerar du dem manuellt.

Som sagt vet inte hur win 98 ser ut, men enhetshanteraren > installera drivrutiner och välj mappen med dem uppackade filerna.

Om det är möjligt vill säga. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lånar tråden lite.

Jag har precis köpt en Z610i, den är helt på engelska. Det gör inte så mycket för man måste ändå lägga in alla ord så mobilen kan skriva som en normal människa. Problemet är att jag inte har åäö, jag kan se dem när folk skriver till mig och har dem i kontaktboken så de finns ju någonstans i mobilen. Då jag undrar bara om någon vet ett smart sätt att lägga till dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor