minigun Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 SWAT3 var verkligen ett bra spel när det kom, sen dök SWAT4 upp, och det var imo helt fantastiskt bra. Ser verkligen fram emot ett eventuellt SWAT5 Någon som hört något om att det kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Skulle inte ha något emot det, vi har haft endel kul med det några här på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Skulle inte ha något emot det, vi har haft endel kul med det några här på gtasajten Åhh. Minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Swat4 är ett sjukt bra spel. Blev så sugen nu, men vill ju ha ett nytt ifall jag ska spela nu Ingen som hört något? Sökte lite men hittar inget om det. Kan ju vara så att det kommer men fortfarande är en bit bort i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Åhh. Minnen! Ord... Det var tider det, fast du var sur på mig för att jag råkade banna dig från servern Inget officiellt om SWAT 5 än va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Ord... Det var tider det, fast du var sur på mig för att jag råkade banna dig från servern Inget officiellt om SWAT 5 än va? Haha ja, eftersom att det var du som la upp servern då du hade fetast lina så kunde inte jag vara med då jag var bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 (redigerad) Är SWAT4 bra? tänkte köpa det, 79kr är ju ganska lite. .och vad är SWAT 4: The Stetchkov Syndicate, samma spel llr? Redigerad 13 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 .och vad är SWAT 4: The Stetchkov Syndicate, samma spel llr? Expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Är SWAT4 bra? tänkte köpa det, 79kr är ju ganska lite. .och vad är SWAT 4: The Stetchkov Syndicate, samma spel llr? SWAT 4 är skitbra. Stetchkov Syndicate är en expansion som är skitbra. Båda är ett måste i din spelsamling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Ord... Det var tider det, fast du var sur på mig för att jag råkade banna dig från servern Inget officiellt om SWAT 5 än va? Kommer igåg när jag smokade alla och bara jag hade gasmask Sen sköt vi varandra med ärtpåsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Kommer igåg när jag smokade alla och bara jag hade gasmask Sen sköt vi varandra med ärtpåsar Sen blev det riktiga kulor och allt slutade med att vi teamkillade varandra på varje bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Sen blev det riktiga kulor och allt slutade med att vi teamkillade varandra på varje bana Tills R2 fick megasuperduper damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Tills R2 fick megasuperduper damp Haha... det är ovanligt Sen när woozie skulle joina oss... och ingen kände igen honom p ett tag (Tupp3n eller nåt kallade han sig ju) Kanske är dags att köra tillsammans någon gång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 SWAT 2 var också ganska bra på sin tid! Man kunde t.o.m. spela som terroristerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 SWAT 2 var också ganska bra på sin tid! Man kunde t.o.m. spela som terroristerna! Ah, det var riktigt kul, spec att lägga snipers på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Hur såg SWAT 1 ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Hur såg SWAT 1 ut då? Ungefär lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 har spelat SWAT 4, riktigt grymt. speciellt på internet. Spelade tyvär aldrig med er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Hur såg SWAT 1 ut då? SWAT 1 eller "Daryl F. Gates' Police Quest: SWAT" som det egentligen hette: Från wikipedia: The first title, Daryl F. Gates Police Quest: SWAT was an "interactive movie" type game released in 1995 that suffered the same fate as most titles of the same genre released during the so-called Multimedia Explosion in the mid-nineties. With extensive use of FMV videos for its basic gameplay, the game took up four CDs. As the game flopped for a second time, it would take three years until a new game in the series would be released. Hmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Ah! Härliga SWAT 4! Jag och min kompis satt en hel kväll och LAN:ade sönder alla multiplayer uppdrag. Fast det var ju han som bestämde vart vi skulle gå och vilka som skulle skjutas av vem . Tills jag sköt honom och klarade hela banan själv . Sen var det jag som bestämde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts