ZcruweN Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Hejhopp! Nu är jag här igen med ett störande (i min synvinkel) problem. Jag har lekt runt lite med olika teman etc etc på datorn, och förut så hittade jag ett tema jag gillade och använde ett tag. Bara det att jag har tröttnat på allt som har med temat att göra så jag bytte tillbaka till original Windows XP temat MEN.... Ikonerna kvarstår, inget av det jag har gjort för att få tillbaka dom till original verkar funka.... Help plz Och bilder för att förstå hur det ser ut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Det går inte att högerklicka på ikonen, egenskaper, byt ikon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Har samma problem jag, men mina boot skärmar går inte heller att få tillbaka LMG: Det funkade inte för mig iallafall eftersom Default ikonerna är ersatta med de nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Fixa en orignal-version av shell32.dll, t.ex. från din Windows-skiva och ersätt med programmet Replacer som jag kan skicka till den som vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Icon Packager har en funktion som kan återställa Windowsikonerna. Du kan prova det, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Jag lyckades fixa tillbaka ikonerna. Jag hade haft ett bricopack installerat tidigare som jag såklart avinstallerade, men alla filer ifrån packet försvann aldrig. Så datorn trodde att dom ikonerna var original ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts